این یکی از قدرتمندترین گوشی های دنیا است

این یکی از قدرتمندترین گوشی های دنیا است

نوبیا رد مجیک ۹ پرو ماه گذشته در چین معرفی شد و امروز این گوشی وارد بازارهای جهانی می‌شود. این گوشی هوشمند به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و طراحی منحصر‌به‌فردی مجهز است که از هر طرف تخت و فاقد صفحه‌نمایش خمیده یا برآمدگی دوربین است.

طبق اعلام نوبیا، نسخه‌ی جهانی رد مجیک ۹ پرو در‌کنار جدیدترین پردازنده‌ی کوالکام با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت همراه شده است. همچنین، این گوشی از سیستم خنک‌کننده‌ی محفظه‌ی بخار با مساحت بیش از ۱۰ هزار میلی‌متر‌مربع برای کاهش دما بهره می‌برد.

رد مجیک ۹ پرو یک مجرای هوا نیز دارد که بزرگ‌تر از نمونه‌های قبلی است و فن داخلی گوشی می‌تواند به‌سرعت درخورتوجه ۲۲٬۰۰۰ دور در دقیقه برسد.

رد مجیک ۹ پرو دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارد که با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود.

همان‌گونه که از گوشی‌ گیمینگ انتظار می‌رود، رد مجیک ۹ پرو با تریگرهای حساس به فشار و یک اسلایدر اختصاصی برای فعال‌کردن حالت بازی از راه می‌رسد.

جدیدترین گوشی زد تی ای رابط کاربری RedMagic OS 9 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند. باتری گوشی ۶٬۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ سیمی ۸۰ وات همراه است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)