این تبلت جان‌سخت خوش‌قیمت، نمایشگر بزرگ و باتری غول‌پیکر دارد

این تبلت جان‌سخت خوش‌قیمت، نمایشگر بزرگ و باتری غول‌پیکر دارد

برند اوکیتل (Oukitel) سال گذشته تبلت OT5 را رونمایی کرد و قصد دارد در ماه جاری مدل جدید این محصول را با نام OT8 معرفی کند. اکنون مشخصات و رندرهای این دستگاه را سایت GSMArena فاش کرده است.

اوکیتل OT8 از پردازنده‌ی یونیسوک Tiger T606، اندروید ۱۳، رم ۶ گیگابایتی، فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی، نمایشگر ۱۱ اینچی (احتمالاً LCD) با وضوح 2K و باتری ۸٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ ۱۸ وات بهره خواهد برد.

اوکیتل تبلت OT8 را به‌عنوان دستگاهی برای سرگرمی و آموزش و کار تبلیغ می‌کند. این محصول ۷٫۸ میلی‌متر ضخامت دارد و وزنش ۵۱۵ گرم است. از دیگر ویژگی‌های تبلت اوکیتل می‌توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در پنل جلویی اشاره کرد.

اوکیتل OT8 از بلندگوی چهارگانه و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C بهره خواهد برد. این محصول اسلاتی نیز برای قراردادن دو سیم‌کارت دراختیار کاربر قرار می‌دهد و از قلم نیز پشتیبانی می‌کند که البته باید این لوازم‌ جانبی را جداگانه بخرید.

قیمت تبلت اوکیتل OT8 حدود ۱۸۰ دلار خواهد بود که درمقایسه‌با قیمت تبلت مقاوم سایر برندها بسیار کمتر است و احتمالاً می‌تواند نظر بسیاری خریداران را به‌ خود جلب کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)