۱۰ فلش مموری برتر سال ۲۰۱۸

۱۰ فلش مموری برتر سال ۲۰۱۸
۱۰ فلش مموری برتر سال ۲۰۱۸

انتخاب یک فلش مموری پرسرعت و ارزان قیمت، در میان انواع فلش مموری های موجود در بازار، کار ساده ای نمی باشد. به همین دلیل ۱۰ فلش مموری برتر در سال ۲۰۱۸ که علاوه بر فروش بالا، دارای قیمت ارزانی می باشند را بررسی خواهیم کرد.

افرادی که قصد خرید فلش مموری دارند، ممکن است با اصطلاحات گوناگونی در هنگام خرید مواجه شوند.قبل از خرید فلش مموری نیاز است تا به نکاتی همچون سرعت، ظرفیت، قیمت، نوع رابط، اندازه و … توجه داشته باشید.

بهترین فلش مموری از نظر سرعت

فلش مموری SanDisk Extreme Pro

فلش مموری سن دیسک مدل Extreme Pro ، یک فلش مموری پر سرعت می باشد.این محصول دارای رابط USB 3.1 است.در تست های انجام شده سرعت انتقال اطلاعات در این فلش مموری به ۴۲۰ مگابایت بر ثانیه در حالت خواندن اطلاعات و ۳۸۰ مگابایت بر ثانیه در حالت نوشتن اطلاعات رسیده است.این سرعت حدود ۳ الی ۴ برابر بالاتر از فلش مموری های رابط USB 3.0 می باشد.از مزایای این محصول می توان به قابلیت رمزگذاری بر روی فلش مموری از نوع AES 128-bit اشاره کرد.

بادوام ترین فلش مموری

فلش مموری Samsung Metal Flash Drive

در میان محصولات شرکت سامسونگ، فلش مموری Samsung Metal یکی از بادوام تری فلش مموری های موجود در بازار می باشد.سامسونگ برای ساخت این محصول از پوشش فلزی استفاده کرده است.از مزایای فلش مموری Samsung Metal می توان به قابلیت مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر مغناطیس و مقاومت در برابر درجه حرارت بالا اشاره کرد.این محصول از رابط USB 3.0 و فناوری NAND استفاده می کند که سرعت انتقال اطلاعات را در حالت خواندن به ۱۳۰ مگابایت بر ثانیه و در حالت نوشتن به ۱۰۰ مگابایت در ثانیه می رساند.

ارزان ترین فلش مموری USB 3.0

فلش مموری Kingston Digital DataTraveler

فلش مموری کینگستون مدل Digital DataTraveler ، یک فلش مموری ارزان قیمت از نوع USB 3.0 است.این محصول دارای بدنه فلزی می باشد.سرعت انتقال اطلاعات در این محصول به ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه می رسد.

ارزان ترین فلش مموری USB 2.0

فلش مموری SanDisk Cruzer Blade

فلش مموری سن دیسک Cruzer Blade، یک فلش مموری ارزان قیمت از نوع USB 2.0 می باشد.این فلش مموری بدنه ای از جنس پلاستیک دارد.در کنار قیمت ارزان این فلش مموری، کیفیت بالای محصولات سن دیسک باعث شده است تا مشتریان با خیال راحت اقدام به خرید فلش مموری سن دیسک Cruzer Blade کنند.تنها ضعف این محصول، رابط USB 2.0 می باشد که باعث شده است تا از لحاظ سرعت نسبت به دیگر فلش مموری های موجود در بازار، از سرعت کمتری بهره مند باشد.

بهترین فلش مموری بندانگشتی

فلش مموری SanDisk ULTRAFIT CZ43

اگر قصد خرید فلش مموری برای اتصال به الترابوک و یا ضبط ماشین را دارید، پیشنهاد می کنیم از فلش سن دیسک UltraFit CZ43  استفاده کنید.این فلش مموری دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشد.از مزیت این فلش مموری می توان به استفاده از پورت USB 3.0 در آن اشاره کرد.سرعت نقل و انتقال اطلاعات در فلش مموری سن دیسک UltraFit CZ43  به ۱۳۰ مگابایت بر ثانیه خواهد رسید.قابلیت رمزگذاری بر روی فلش مموری سن دیسک الترافیت CZ43  از قابلیت های مهم این محصول می باشد.

بهترین فلش مموری لایتنینگ

فلش مموری SanDisk iXpand

بسیاری از افراد قصد خرید فلش برای اتصال به گوشی آیفون و آیپد را دارند.فلش مموری سن دیسک iXpand ، یکی از بهترین فلش مموری های لایتنینگ می باشد.این محصول از دو رابط USB و Lightning در کنار هم بهره می برد.از این فلش مموری می توان برای پشتیبان گیری از عکس ها و اطلاعات درون آیفون استفاده کنید.رابط USB 3.0  در این محصول باعث شده است تا اطلاعات با سرعت بالایی منتقل شوند.

بهترین فلش مموری USB 3.1

فلش مموری Silicon Power C80

فلش مموری سیلیکون پاور مدل C80، یک فلش مموری همه کاره و با قابلیت های فراوان می باشد.این محصول دارای رابط USB 3.0 Type-C می باشد.اگر قصد خرید فلش مموری پر سرعت برای اتصال به مک بوک را دارید، پیشنهاد می کنیم این محصول را مدنظر داشته باشید.این فلش مموری دارای حالت چرخشی می باشد که یک سمت آن رابط USB 3.0 و سمت دیگر آن رابط USB Type-C می باشد.در صورتی که گوشی هوشمند جدیدی خریداری کرده اید که دارای رابط USB Type-C می باشد، می توانید از این فلش مموری برای انتقال اطلاعات استفاده کنید.

فلش مموری SanDisk Ultra Dual Drive USB Type-C

یکی دیگر از فلش مموری های دارای رابط USB Type-C، فلش مموری سن دیسک Ultra Dual Drive USB Type-C  می باشد.این فلش مموری از قیمت بسیار مناسبی نسبت به کیفیت و کارآیی برخوردار است.از مزیت های این محصول می توان به استفاده از دو رابط USB و USB Type-C اشاره کرد.سرعت نقل و انتقال اطلاعات توسط فلش مموری سن دیسک Ultra Dual Type-C، به ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه خواهد رسید.این محصول را می توان یکی از ارزان ترین فلش مموری های Type-C نامید.

بهترین فلش ضد آب

فلش مموری Corsair Flash Survivor Stealth 64-bit USB 3.0

فلش مموری کرسیر مدل Survivor Stealth ، یک فلش مموری بسیار مقاوم می باشد.از مزایای این فلش مموری می توان به قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۲۰۰ متری را اشاره کرد.وجود یک لایه پلیمری بر روی این فلش مموری، علاوه بر مقاومت در برابر آب، باعث مقاومت در برابر ضربات و سقوط از ارتفاع شده است.این محصول از رابط USB 3.0 بهره مند شده است.به همین دلیل سرعت انتقال اطلاعات در فلش مموری Corsair Flash Survivor Stealth، ۴ برابر سرعت یک فلش مموری USB 2.0 می باشد.

بهترین فلش مموری از لحاظ امنیت

فلش مموری Farsler 32GB High-speed Recognition Fingerprint Encrypted

شاید نام فلش مموری Farsler برای شما آشنا به نظر نیاید.اما باید بگوییم که این شرکت، از معدود شرکت هایی است که اقدام به تولید فلش مموری برای محفوظ ماندن اطلاعات شما کرده است.وجود حسگر اثر انگشت بر روی این فلش مموری باعث شده است تا هیچ شخصی به غیر از شما به اطلاعات درون فلش دسترسی نداشته باشد.این فلش مموری از جمله بهترین فلش مموری برای حفظ اطلاعات مهم و شخصی افراد می باشد.برای فعال کردن حسگر اثر انگشت می توان از طریق نرم افزار داخلی فلش مموری اقدام کرد.شما می توانید از طریق این نرم افزار تا شش اثر انگشت مختلف را ذخیره کنید تا یک تیم کوچک بتواند به فایل های رمزگذاری شده خود دسترسی پیدا کند.

پارتیشن های داخلی نیز برای دسترسی عمومی و خصوصی وجود دارد.بنابراین شما می توانید اطلاعات حساس تر را به افراد بدون دسترسی کامل انتقال دهید در حالی که فایل های مهم خود را از دسترسی غیر مجاز نگه داشته اید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.