فعال شدن آزمایشی قابلیت Dark Mode نسخه دسکتاپ سرچ گوگل

فعال شدن آزمایشی قابلیت Dark Mode نسخه دسکتاپ سرچ گوگل

حالت Dark Mode برای نسخه دسکتاپ سرچ گوگل

به نظر میرسد اکنون نوبت موتور جستجوی گوگل باشد تا حالت Dark Mode را برای نسخه دسکتاپ خود فعال کند، هر چند این ویژگی فعلا تنها به صورت آزمایشی فعال شده است.

ممکن است سرانجام قابلیت Dark Mode نسخه دسکتاپ سرچ گوگل برای کمک به جستجو کاربران رایانه ایجاد شده باشد. 9to5Google گزارش میدهد که برخی کاربران از ایجاد آزمایشی قابلیت Dark Mode نسخه دسکتاپ سرچ گوگل خبر داده اند. به نظر میرسد که این قابلیت آزمایشی فقط مدت کوتاهی برای کاربران فعال میشود (برخی کاربران گزارش میدهند که این ویژگی تنها برای یک ساعت برای آنها فعال شده است) و صفحه اصلی را تحت تاثیر قرار نمیدهد، اما در مرورگرهای شخص ثالث مانند Firefox کار میکند.

ظاهر کلی در هر دو حالت یکسان است. اگر Dark Mode را فعال کنید، شاهد پس زمینه خاکستری تیره با آرم سفید گوگل و دکمه های آبی خواهد بود.

مشخص نیست که Google چه زمانی این قابلیت را برای افراد بیشتری گسترش میدهد و آیا اصلا قصد این کار را دارد یا نه.
به هر حال تعجب آور نخواهد بود اگر در ماه های آینده شاهد روند گسترده تری در آزمایش این قابلیت جدید باشیم. هرچند بیشتر کاربران میتوانستند از حالت Dark Mode اختصاصی که برای مدتی در سیستم عامل های macOS و ویندوز 10 وجود داشت برای تیره کردن صفحه سرچ خود استفاده کنند و مرورگر Chrome هم خودش از حالت های تاریک برای وب سایت های جداگانه پشتیبانی میکند. قابلیت Dark Mode برای دسکتاپ شما را از خستگی چشم در طی کار در شب نجات میدهد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)