توییتر آزمایش قابلیت "Spaces" را برای چت های صوتی زنده آغاز می کند

توییتر آزمایش قابلیت "Spaces" را برای چت های صوتی زنده آغاز می کند

توییتر قابلیت آزمایشی Spaces را که ویژگی جدید برای چت صوتی این پلتفرم به حساب می آید، آغاز کرده است

توییتر قصد دارد قابلیت جدیدی به نام "Spaces"  را به صورت آزمایشی برای برخی کاربران فعال کند تا با استفاده از آن کاربران بتوانند یک اتاق گفت وگوی صوتی تشکیل دهند.

توییتر قابلیت آزمایشی Spaces را که ویژگی جدید برای چت صوتی این پلتفرم به حساب می آید، آغاز کرده است. این آزمایش می تواند نحوه تعامل کاربران در سیستم عامل را به میزان قابل توجهی تغییر دهد، هر چند که در حال حاضر فقط یک آزمایش کوچک محسوب می شود.

ارتباط صوتی برای انسان راهی برای انتقال احساسات، جزییات و همدلی هایی که اغلب در متن از بین می روند، اکنون توییتر قصد دارد از این قابلیت ارتباطی در پلتفرم خود استفاده کند و نگذارد این احساسات با محدود شدن ارتباط افراد در ارتباط متنی در توییتر از بین برود. بعضی اوقات تایپ 280 کاراکتر برای انتقال صحیح احساسات و عواطف پشت یک توییت کافی نیست و صدا راه دیگری برای ایجاد ارتباط را برای افراد فراهم می کند.

Spaces، که به طور گسترده ای با برنامه اجتماعی Clubhouse مقایسه شده است، نوعی اتاق گفتگوی صوتی در توییتر است. کاربران می توانند با Spaces محیطی ایجاد کنند ک دنبال کنندگان آن ها بتوانند برای شرکت در مکالمه صوتی به آن بپیوندند. هر کسی در توییتر می تواند مکالمه را گوش دهد، اگر چه فقط میزبان می تواند کنترل کند که چه کسی امکان صحبت در آن فضا را داشته باشد.

مانند Feets، قابلیت Spaces نیز انکان نشان دادن واکنش با ایموجی را دارد، بنابراین شرکت کنندگان می توانند در مکالمه نقش فعال داشته باشند. توییتر همچنین قصد دارد امکان زیرنویس خودکار را برای دسترسی بیشتر به این بخش اضافه کند.

این ویژگی می تواند بحث برانگیز باشد زیرا رقیب این برنامه، Clubhouse که یک پلتفرم تعامل صوتی محبوب در سیلیکون ولی است، با سیاست های تعدیل نیرو روبرو شده است، موضوعی که توییتر هم با آن غریبه نیست. در حال حاضر به نظر می رسد که توییتر برای سنجش محبوبیت این قابلیت از یک مرحله تست اولیه استفاده می کند.

این شرکت می گوید نسخه اولیه Spaces قبل از اینکه به طور گسترده تری، در دسترس باشد، برای گروه محدودی از افراد باز خواهد بود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)