خبرهای غیر رسمی از رونمایی احتمالی آیفون 13 در شهریور سال آینده حکایت دارد

خبرهای غیر رسمی از رونمایی احتمالی آیفون 13 در شهریور سال آینده حکایت دارد
MagSafe

اپل در حال آماده سازی سری انقلابی آیفون 13 خود برای رونمایی در سپتامبر سال 2021 است

به نظر می رسد اپل در حال آماده سازی سری انقلابی آیفون 13 خود برای رونمایی در سپتامبر سال 2021 است.این تلفن احتمالا با ویژگی های منحصر به فردی مانند سنسور اثر انگشت رونمایی شود.

طبق گفته کارشناسی به نام Ming-Chi Kuo، اپل در حال آماده سازی سری انقابی آیفون 13 خود و آماده کردن اعلامیه خود برای رونمایی از آیفون جدید در سال 2021 است. مفهوم این اعلامیه این است ک انتظار می رود سری آیفون 13 در اواخر سه ماهه سوم 2021 یعنی حدود اواخر سپتامبر 2021 رونمایی شود.

اپل تحت تاثیر ویروس کرونا در سال جاری مجبور شد رونمایی از نسخه پرچمداران جدید خود را به عقب بیاندازد تا بتواند آیفون12، آیفون 12 پرو، آیفون 12 مینی و 12 پرومکس را بین ماه های اکتبر و نوامبر 2020 رونمایی کند.

Ming-Chi Kuo همچنین نگرانی ها در مورد سرعت تولید تراشه مهم A15 توسط TSMC را کمرنگ کرد و گفت که انتظار دارد تلاش های این تراشه ساز برای رسیدن به نقاط عطف تولید مورد انتظار تراشه A15 افززایش یابد.

به نظر می رسد که اپل تنها کمی در نتیجه اپیدمی COVID-19 متاثر شده باشد، زیرا در حال حاضر مجموعه گوشی های 2020 آیفون عملکرد خوبی در بازار دارد. آیفون 12 پرو و آیفون پرو مکس در حال حاضر از پیش بینی های کوتاه مدت فروش فراتر رفته اند و انتظار می رود این روند تا رونمایی احتمالی آیفون 13 در تابستان سال 2021 ادامه داشته باشد.

رونمایی احتمالی سری آیفون 13 که برای سپتامبر 2021 در نظر گرفته شده است، با یک اختلاف واضح در طراحی و فناوری از مدل های قبلی آیفون همراه است. اطلاعات جمع آوری شده از منابع مختلف از جمله نشت محصول و حق ثبت اختراع، به برخی از ویژگی های جدید تلفن اشاره دارد. انتظار می رود که آیفون 13 بدون درگاه اتصال، از بین بردن اتصال Lightning  ، و MagSafe برای لوازم جانبی و شارژ باشد و همچنین دارای یک دوربین چهارگانه به همراه قابلیت LiDAR باشد.

اپل همچنین ممکن است حفره دوربین سلفی را کوچک کد یا آن را به طور کلی از تلفن حذف کند، Touch ID را در زیر صفحه نمایش یا دکمه پاور قرار دهد و احتمالا دارای یک صفحه نمایش 120 هرتزی با ویژگی LTPO است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)