آپدیت watchOS 10.1.1 از راه رسید؛ رفع مشکل باتری اپل واچ

آپدیت watchOS 10.1.1 از راه رسید؛ رفع مشکل باتری اپل واچ

اپل هم‌زمان با انتشار آپدیتی برای رفع مشکلات iOS 17، به‌روزرسانی جدیدی هم برای رفع باگ‌های سیستم‌عامل watchOS ارائه داد.

اگر اپل واچ شما مثل گذشته شارژ نگه نمی‌دارد، زمان آن رسیده که جدیدترین نسخه‌ی watchOS را دانلود کنید. اوایل ماه جاری، چندین نفر از کاربران اپل واچ متوجه شدند پس‌از نصب watchOS 10.1 باتری ساعت هوشمند آن‌ها سریع‌تر از حد معمول خالی می‌شود.

اپل پس‌از اطلاع از مشکل خالی‌شدن باتری اپل واچ، این موضوع را تأیید کرد و قول داد با انتشار آپدیتی برای watchOS جلوی تخلیه‌ی سریع باتری را بگیرد. غول فناوری اهل کوپرتینو امروز با انتشار watchOS 10.1.1 به وعده‌اش عمل کرد.

اپل طی سال‌ها با آپدیت نرم‌افزار خود، مسیری طولانی را طی کرده است. این روزها بیشتر آپدیت‌های اپل نسبتاً پایدار هستند اما این بدان معنا نیست که همیشه کاملاً بدون مشکل باشند. اپل واچ، دستگاهی پوشیدنی است که با زندگی روزانه‌ی بسیاری از افراد در سرتاسر جهان همراه شده و به‌همین دلیل شارژدهی مناسب یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باید ارائه دهد.

یکی از کاربران ردیت پس‌از نصب watchOS 10.1 اعلام کرده بود باتری ساعت هوشمندش در کمتر از یک ساعت از ۱۰۰ به ۵۰ درصد می‌رسد. این باگ روی انواع اسمارت واچ اپل ازجمله اپل واچ SE و اپل واچ اولترا ۲ تأثیر دارد.

watchOS 10.1.1 به‌همراه iOS 17.1.1 منتشر شد و دارندگان اپل واچ می‌توانند علاوه‌بر به‌روزرسانی گوشی آیفون، ساعت هوشمندشان را هم آپدیت کنند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)