واتساپ قابلیت جدیدی برای خرید درون برنامه ای خود ارائه کرده است

واتساپ قابلیت جدیدی برای خرید درون برنامه ای خود ارائه کرده است

ماه گذشته فیس بوک بخش خرید درون برنامه ای جدید را به واتس اپ اضافه کرد. این ویژگی به شما امکان می دهد کاتالوگ فروشگاه را مرور کنید و سپس، اگر مورد جالبی نظرتان را جلب کرد، مکالمه ای را با فروشنده کالا شروع کنید که احتمالا منجر به معامله می شود.

واتساپ اکنون به کاربران خود در هند و برزیل امکان می دهد تا در خرید درون برنامه ای خود، کاتالوگ فروشنده را مرور کرده و چندین مورد را به لیست خرید خود اضافه کنند.

ماه گذشته فیس بوک بخش خرید درون برنامه ای جدید را به واتس اپ اضافه کرد. این ویژگی به شما امکان می دهد کاتالوگ فروشگاه را مرور کنید و سپس، اگر مورد جالبی نظرتان را جلب کرد، مکالمه ای را با فروشنده کالا شروع کنید که احتمالا منجربه معامله می شود.اگرچه این ویژگی مفید بود، اما به سادگی پرداخت سنتی نبود. فیس بوک در حال اصلاح این روش جدید خرید است.

در تازه ترین اصلاحات این ویژگی، اکنون می توانید کاتالوگ فروشنده را مرور کرده و چندین مورد را به لیست خرید خود اضافه کنید.وقتی کارتان تمام شد، انتخاب ها به عنوان یک خرید واحد ( مشابه وقتی که چندین عکس را برای شخصی می فرستید) در مکالمه شما با فروشنده به اشتراک گذاشته می شوند. از نظر تئوری، این قابلیت جدید گروه بندی خرید ها، پذیرش و پیگیری سفارشات را برای بازرگانان ساده تر می کنند.

این ویژگی یک قدم کوچک به سمت یک تجربه سنتی پرداخت است. فعلا، به نظر می رسدکه یک روند رسمی برای ارائه جزئیات پرداخت و دریافت سفارش شما وجود داشته باشد. واتساپ به تدریج پرداخت های درون برنامه ای را ارائه خواهد داد که می تواند مشکل را حل کند.

در ماه ژوئن سال جاری میلادی، این شرکت ویژگی خرید درون برنامه ای را در برزیل راه اندازی کرد. با این حال، یک هفته بعد، دستور تعلیق این خدمات توسط بانک مرکزی کشور برزیل، که می خواست " یک فضای مناسب رقابت را حف کند" ، صادر شد. از آن زمان واتساپ با پشتیبانی پنج بانک پرداخت های جیو، این قابلیت را برای کاربران هندی خود ایجاد کرد. بودجه این ویژگی اخیر توسط Reliance Industrise تامین می شود. شرکتی که صاحب Jio Platforms نیز هست، کسب وکاری که فیس بوک و گوگل نیز در آن سرمایه گذاری کرده اند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)