امکان انتقال اطلاعات واتساپ به تلگرام برای کاربران IOS فراهم شد

امکان انتقال اطلاعات واتساپ به تلگرام برای کاربران IOS فراهم شد

بعد از هجوم کاربران از پیام رسان واتس اپ به دیگر برنامه ها، تلگرام امکان انتقال اطلاعات واتس اپ به تلگرام را برای کاربران IOS فراهم کرد.

بعد از مشکلات امنیتی به وجود آمده در واتس اپ، تعداد زیادی از کاربران به دیگر پلتفرم ها روی آورده اند که از جمله محبوب ترین آنها برنامه تلگرام بود. حال برنامه نویسان این پیام رسان کاربردی دست به کار شده و برای جذب کاربران بیشتر از واتس اپ به برنامه خودشان، امکان انتقال اطلاعات واتساپ به تلگرام را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند به راحتی و بدون نگرانی از دست رفتن اطلاعت گذشته، بتوانند گفتگوهای خود را به تلگرام منتقل کند.

این ویژگی دیروز در نسخه 7.4 تلگرام برای کاربران آی او اس مهیا شده است که کاربران می توانند با آپدیت آن، این ویژگی را دریافت کنند. اما هنوز این آپدیت برای کاربران اندرویدی منتشر نشده است. در کنار واتس اپ، تاریخچه برنامه های لاین و کاکائوتاک نیز قابل انتقال به تلگرام هستند.

به گفته تلگرام؛ کاربران پس از انتقال تاریخچه چت های خود به این برنامه، در صورتی که هردو طرف را نصب کرده و حساب کاربری داشته باشند، می توانند به راحتی ادامه گفتگوی خود را در تلگرام انجام دهند.

این ویژگی دقیقا زمانی در حال عرضه است که تعداد کاربران این پیام رسان هر لحظه در حال افزایش است. با توجه ب گزارشات منتشر شده، تلگرام در حال حاضر بیش از 50 میلیون کاربر فعال دارد که البته به لطف مشکلات امنیتی به وجود آمده در واتس اپ این اتفاق رخ داده است. واتس اپ بعد از سو تفاهم پیش آمده، خیلی دیر اقدام به شفاف سازی قوانین جدید امنیتی خود کرد و همین مسئله باعث شد تا کاربران زیادی را از دست بدهد.

یکی از نگرانی های بزرگ کاربران برای مهاجرت به یک پیام رسان جدید، انتقال اطلاعات و گفتگو های آنهاست. به همین دلیل است که تلگرام سعی کرده تا این روند مهاجرت را برای کاربران واتس اپ آسان کند.

فرآیند انتقال چت ها یک به یک انجام می شود. کاربران حتی امکان انتقال گروه های خود به تلگرام را نیز دارند.

برای انتقال کافیست ابتدا نسبت به بروز بودن برنامه اطمینان حاصل کنید.

حال واتس اپ را اجرا کرده و گفتگویی که میخواهید انتقال دهید را انتخاب کنید و بر روی اسم کاربر بزنید تا اطلاعات حساب کاربری آن نمایان شود. گزینه ای با نام Export Chat وجود دارد که باید بر روی آن کلیک کرده و تلگرام را انتخاب کنید. به همین راحتی!

تمام گفتگوهای انتقال یافته دارای یک برچسب "Imported" هستند. تمامی گفتگوها بر حسب تاریخ دسته بندی شده و هیچ بهم ریختگی وجود نخواهد داشت.

این ویژگی کاربردی تلگرام در کنار بهبود های نرم افزاری به این برنامه اضافه شده است، از دیگر تغییرات این برنامه می توان به ریپورت کردن گروه ها و کانال هایی که تلاش بر جعل هویت افراد یا سازمانهای مشهور دارند اشاره کرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)