قابلیت جدید واتس اپ به شما اجازه بی صدا کردن ویدئو ها را قبل از ارسال میدهد

قابلیت جدید واتس اپ به شما اجازه بی صدا کردن ویدئو ها را قبل از ارسال میدهد
قابلیت جدید واتس اپ به تازگی به واسطه یک بروزرسانی به این برنامه اضافه شده است که به کاربران امکان حذف صدای هر ویدئو را در هنگام ارسال آن میدهد.

حذف صدای ویدئو قبل از ارسال در واتس اپ

اگر میخواهید ویدئویی را با کسی به اشتراک بگذارید اما به هر دلیلی نیاز به خلاص شدن صدا آن دارید، میتوانید این کار را با برنامه های مختلفی از جمله گوگل فوتوز یا گالری پیش فرض گوشی انجام دهید.

حال بیایید فرض را بر این بگذاریم که شما ویدئویی در واتس اپ ضبط کرده اید اما قصد حذف صدای آن را دارید. تا قبل از امروز این امکان برای کاربران وجود نداشت. اما به تازگی این شرکت یک بروزرسانی برای پیام رسان خود منتشر کرده است که قابلیت حذف صدای ویدئو را بسیار ساده میکند. قابلیت جدید واتس اپ این امکان را به کاربران میدهد تا از شر صدا های داخل ویدئو خلاص شده و فقط با یک گزینه، صدای داخل ویدئو را خاموش یا روشن کنند.

بسیاری از خبرچینان در توییتر تصاویری از این قابلیت را به اشتراک گذاشته اند که امکان حذف صدای ویدئو ها را از چند روز گذشته در پیام رسان خود داشته اند. برای آنها، ویرایشگر ویدئو این برنامه دارای یک آیکون بلندگوی کوچک است که درست در زیر جدول زمانی ویدئو قرار دارد.

با خاموش کردن آن، ویدئو به حالت سکوت میرود تا وقتی ویدئو ارسالی به گیرنده آن رسید، صدا های مزاحم حواس گیرنده را پرت نکند. با این حال، به نظر میرسد که این گزینه به عنوان یک تغییر از سمت سرور اعمال شده است، زیرا برخی کاربران حتی بدون انجام این بروزرسانی، گزینه فوق را مشاهده کرده اند. این قابلیت همچنین بر روی ویدئو های ضبط شده از قبل که در دستگاه ذخیره شده اند قابل استفاده است.

بنابراین اگر قصد به اشتراک گذاری ویدئویی را از منبع دیگری را دارید، در هر صورت شما میتوانید صدای آن را قطع کنید. طبق گزارش منتشر شده از WABetaInfo، این گزینه بر روی نسخه 2.21.3.13 بتای این پیام رسان مشاهده شده است. اما حالا این ویژگی از طرف سرور های برنامه بر روی آن اضافه شده و برای دستیابی به آن، بهترین کار بروزرسانی برنامه خود به جدیدترین نسخه پایدار این پیام رسان است.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)