واتساپ با قابلیت Chat Lock، امنیت پیام‌های کاربران را به‌میزان چشمگیری ارتقا می‌دهد

واتساپ با قابلیت Chat Lock، امنیت پیام‌های کاربران را به‌میزان چشمگیری ارتقا می‌دهد

امنیت گفت‌وگوهای کاربران پیام‌رسان واتساپ اکنون با آپدیت جدید این برنامه و قابلیتی به‌نام Chat Lock، بیش‌از هر زمان دیگری افزایش خواهد یافت.

واتساپ برنامه‌ی پیام‌رسانی محبوب مردم در سرتاسر جهان است. متا با درنظر گرفتن این نکته قصد دارد تمام تلاش خود را برای حفظ محبوبیت این پلتفرم انجام دهد و به‌همین دلیل همیشه به‌دنبال راهکارهایی برای افزودن قابلیت‌های جدید و افزایش امنیت واتساپ است.

واتساپ به‌زودی به کاربران خود اجازه می‌دهد حریم خصوصی چت‌های خود را ارتقا دهند. این ویژگی جدید به شما کمک می‌کند قفل اضافه‌ای روی پیام‌های خود قرار دهید. به بیان دیگر، پیام‌رسان محبوب قصد دارد قابلیت‌ جدیدی اضافه کند که امکان قفل و مخفی کردن چت‌ها را ارائه خواهد داد.

متا ویژگی امنیتی جدید واتساپ را Chat Lock می‌نامد؛ قابلیتی که درحال حاضر در مرحله‌ی توسعه قرار دارد. این ویژگی هنوز دردسترس همه‌ی آزمایش‌کنندگان بتا نیز قرار نگرفته است اما منابع خبری می‌گویند طی هفته‌های آینده و در به‌روزرسانی‌های بعدی ارائه خواهد شد.

ویژگی جدید واتساپ، هنگامی که نیاز به استفاده از آن داشته باشید، راهکاری بسیار عالی برای باز کردن قفل است. با این قابلیت می‌توان چت‌هایی که تمایل دارید را به‌طور خصوصی قفل کنید.

روش عملکرد قفل Chat Lock واتساپ چگونه خواهد بود؟

به گزارش گیزچاینا، قفل چت واتساپ، همه‌ی پیام‌های خصوصی شما را در فضای خصوصی دیگری نگه می‌دارد. شما فقط می‌توانید با اثرانگشت یا رمزعبور خود به این پیام‌ها دسترسی داشته باشید. این قابلیت به شما کمک می‌کند همه‌ی پیام‌های خصوصی یا حساس را از چت‌های معمولی جدا کنید.

هنگامی‌که چت موردنظرتان را در واتساپ قفل کنید، آن گفت‌وگو به‌طور خودکار به صفحه‌ی Chat Lock انتقال خواهد یافت. پس‌از اینکه کاربر عکس، ویدیو یا هر فایل رسانه‌ی دیگری را در چت قفل‌شده دریافت کند، این فایل نیز در چت‌ها باقی خواهد ماند و بنابراین رسانه‌های ارسال شده در چت‌های قفل‌شده روی دستگاه شما ذخیره نخواهند شد.

نکته‌ی دیگر درمورد Chat Lock واتساپ این است که اگر کاربر تلاش کند به چت‌های قفل‌شده دسترسی پیدا کند و چندبار موفق به انجام این‌کار نشود، برای دسترسی به آن، باید چت موردنظر را پاک کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)