واتس اپ روی قابلیتی برای نمایش اطلاعات مربوط به واکنش کاربران به پیام ها کار می کند

واتس اپ روی قابلیتی برای نمایش اطلاعات مربوط به واکنش کاربران به پیام ها کار می کند
واتس اپ مشغول کار روی قابلیتی برای ثبت واکنش به پیام ها است و اکنون گفته می شود که این پیام رسان در حال کار روی ویژگی جدیدی به نام Reaction Info است که به شما اجازه می دهد افرادی را که به پیام ها واکنش نشان می دهند، ببینید.

واتس اپ روی قابلیتی برای نمایش اطلاعات مربوط به واکنش کاربران به پیام ها کار می کند

طبق گزارش WABetainfo که جزئیات تغییرات آینده واتس اپ را منتشر می کند، اطلاعات مربوط به واکنش ها در برگه ای تحت عنوان «همه» (All) مشخص می شود و کاربران می توانند تمام واکنش های ثبت شده کاربران را در این برگه مشاهده کنند. علاوه بر این، تب دیگری وجود دارد که در آن واکنش گروه های واتس اپ به یک پیام را می توانید در آن مشاهده کنید. در این گزارش همچنین ادعا شده که کاربران می توانند تنها یکبار به پیام ها واکنش نشان دهند و در آن می توانند فقط از شش ایموجی استفاده کنند.

ظاهرا ویژگی جدید اپلیکیشن پیام رسان محبوب در نسخه بتا iOS مشاهده شده و البته انتظار می رود که در روزهای آینده برای نسخه بتا اندروید نیز عرضه شود. به عبارت دیگر، ویژگی مشاهده واکنش های ثبت شده در حال حاضر برای عموم کاربران ارائه نشده و هنوز در حال تست های خود است.

با این وجود، هنوز مشخص نیست که چه زمانی می توان انتظار داشت این ویژگی در دسترس تمام کاربران قرار بگیرد. احتمالا در هفته های آینده شاهد ارائه جزئیات و اخبار بیشتری خواهم بود. 

واتس اپ اخیرا سخت مشغول کار روی پیام رسان خود بوده تا با ارائه قابلیت های جدید ضمن حفظ کاربران فعلی، به جذب کاربران بیشتر بپردازد. 

برای مثال هفته گذشته کاربران این پلتفرم پیام رسان به قابلیت ساخت استیکر دسترسی پیدا کردند که با این وجود، دیگر به اپلیکیشن های شخص ثالث برای ساخت استیکر نیازی نخواهند داشت. همچنین ویژگی های جدید دیگری که به این اپلیکیشن اضافه شده بود امکان ثبت مستقیم گزارش از روی پیام ها و تایید شماره با تماس کوتاه بود. 
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)