شیائومی 12 اولترا احتمالا به لنز تله 5 برابری مجهز می شود

شیائومی 12 اولترا احتمالا به لنز تله 5 برابری مجهز می شود
طبق شایعات، شیائومی 12 اولترا با دوربین چهارگانه عرضه خواهد شد و یکی از دوربین ها از لنز تله فوتو پریسکوپ با بزرگ نمایی 5 برابری پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی 12 اولترا احتمالا به لنز تله 5 برابری مجهز می شود

انتظار می رود شیائومی به زودی گوشی هوشمند شیائومی 12 اولترا را رونمایی کند؛ چرا که اخیرا اطلاعات بیشتری از آن منتشر شده است. افشاگر محبوب، دیجیتال چت استیشن، آخرین بار فاش کرد که گوشی مذکور احتمالا تنظیمات دوربین مشابهی با مدل قبلی اش خواهد داشت. اکنون، به گزارش گیزموچاینا او پیش بینی کرده است که یکی از دوربین های چهارگانه اش از لنز پریسکوپ با بزرگ نمایی 5 برابری بهره می برد. 

اگر شیائومی 12 اولترا یک لنز تله فوتو پریسکوپ 5 برابری داشته باشد، جزو اولین گوشی ها با این فناوری در بازار خواهد بود. پیش از این، منبع اطلاعاتی فاش کرده بود که تقریبا هیچ یک از گوشی های بازار محدوده ی بزرگ نمایی مطلوبی در حسگر های تله فوتو پریسکوپ 5 برابری داشته باشد، جزو اولین گوشی ها با این فناوری در بازار خواهد بود. پیش از این، منبع اطلاعاتی فاش کرده بودکه تقریبا هیچ یک از گوشی های بازار محدوده ی بزرگ نمایی مطلوبی در حسگر های تله فوتو ندارد. اکثر دستگاه ها مانند وان پلاس 10 پرو که اخیرا معرفی شده، از حداکثر برگ نمایی اپتیکال 3 تا 3/3 برابری برخوردار است. 

اکنون شیائومی 12 اولترا آینده احتمالا حسگر تله فوتو نسبتا بهتری به همراه خواهد داشت. طبق برخی شایعات، ظاهرا شیائومی از تراشه ی Surge اختصاصی خود در 12 ولترا استفاده می کند. افزون بر این، گفته می شود که دوربین های این گوشی را شرکت با سابقه ی آلمانی صنعت اپتیک، یعنی لایکا پشتیبانی می کند. 

همانطور که گفتیم، شیائومی 12 اولترا احتمالا با چهار دوربین در پشت عرضه خواهد شد که براساس رندرهای فاش شده، ظاهرا درون محفظه ای دایره ای قرار می گیرند. علاوه بر این، افشای قاب اخیر نمای جلویی گوشی را نیز نشان میدهد. 

انتظار می رود گوشی هوشمند شیائومی 12 اولترا به صفحه نمایش 6/6 اینچی AMOLED با وضوح تصویر 2K مجهز باشد، با این تفاوت که این بار صفحه نمایش ثانویه ای مانند نسخه قبلی، یعنی می 11 اولترا وجود نخواهد داشت. 
از دیگر مشخصات گوشی جدید شیائومی می توان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک و شارژ سریع سیمی 120 وات و احتمالا شارژ بی سیم سریع شبیه به شیائومی 12 اشاره کرد. ناگفته نماند هنوز زمان رنمایی شیائومی 12 اولترا نامشخص است؛ اما، طبق شایعات، این گوشی پس از جشنواره ی بهاری چین و تا پایان فوریه ی 2022 (بهمن و اسفند 1400) معرفی خواهد شد. 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)