شیائومی 12 احتمالا ماه آینده میلادی معرفی می شود

شیائومی 12 احتمالا ماه آینده میلادی معرفی می شود
شیائومی برای معرفی پرچمدار آینده اش آماده می شود و حالا گزارشی جدید می گوید باید منتظر رونمایی از آن در ماه آینده میلادی باشیم. بنابراین احتمالا به فاصله کوتاهی پس از رویداد Tech Summit 2021 کوالکام که از 9 آذر در جریان خواهد بود، شیائومی 12 از راه می رسد

شیائومی 12 احتمالا ماه آینده میلادی معرفی می شود

منبع معتبر حوزه فناوری، «Digital Chat Station» از معرفی این پرچمدار در دسامبر 2021 خبر داده. علاوه بر این، Digital Chat Station گفته این گوشی هوشمند به تراشه پرچمدار آینده کوالکام مجهز می شود که انتظار می رود در 9 آذر رونمایی شود.

به بیان دیگر، شیائومی 12 به فاصله کوتاهی بعد از معرفی اسنپدراگون 895/898 از راه می رسد. در حالی که این منبع به معرفی پرچمدار آینده شیائومی در ماه دسامبر اشاره کرده، اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر نکرده. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این تاریخ مربوط به بازار چین می شود و معرفی نسخه جهانی آن به سال آینده میلادی موکول می شود، همان رویکردی که درباره شیائومی می 11 وجود داشت.

اسنپدراگون 895/898 تراشه پرچمدار بعدی کوالکام به حساب می آید که به جدیدترین هسته های ARM مجهز می شود. در همین راستا باید منتظر استفاده از هسته های Cortex-X2 به همراه Cortex-A710 و Cortex-A510 در تراشه پرچمدار بعدی کوالکام باشیم. انتظار می رود این تراشه با لیتوگرافی 4 نانومتری تولید شود. 

پیش از این هم گفته شده بود که شیائومی 12 احتمالا اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 898 خواهد بود. البته در کنار شیائومی، انتظار می رود موتورولا هم تا پایان سال جاری میلادی از گوشی هوشمند با این تراشه رونمایی کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)