شارژ سریع 200 وات شیائومی سال آینده با 5 Mi MIX عرضه می شود

شارژ سریع 200 وات شیائومی سال آینده با 5 Mi MIX عرضه می شود
براساس گزارشی جدید انتظار می رود فناوری شارژ سریع 200 واتی شیائومی تا سال آینده به تولید انبوه برسد و با می میکس 5 عرضه شود.

شارژ سریع 200 وات شیائومی سال آینده با 5 Mi MIX عرضه می شود

چند ماه پیش، شیائومی آخرین فناوری شارژ سریع خود با نام HyperCharge را معرفی کرد. این فناوری شارژ سیمی 200 واتی و شارژ بی سیم 120 واتی را برای گوشی های هوشمند ممکن می کند.

Gizmochina براساس گزارشی که به تازگی منتشر شده ادعا می کند فناوری HyperCharge شیائومی در ژوئن 2022 به تولید انبوه می رسد و در گوشی هوشمندی که در همان سال عرضه می شود استفاده خواهد شد.

یکی از نکات جالب گزارش، اشاره به گوشی 5 Mi MIX به عنوان اولین گوشی شیائومی بهره مند از شارژ سریع 200 وات است. این یعنی در صورت صحت ادعاهای گزارش مذکور، می توان انتظار داشت پرچم دار جدید سری میکس شیائومی سال آینده وتنها با اختلاف یک سال نسبت به MIX 4 به بازار عرضه شود. البته آنطور که گزارش ادعا می کند، 5 MIX از فناوری شارژ بی سیم 120 واتی خواهد بود و نهایت سرعت شارژ وایرلس آن به 50 وات محدود می شود.

شیائومی اکنون دو سری گوشی پرچم دار دارد که در یکی از آن ها تمرکز خود را بیشتر روی «عملکرد دوربین و صفحه نمایش» گذاشته است. در سوی دیگر، تمرکز اصلی در سری Mi MIX روی «فناوری های آزمایشی و ابداعات نوآورانه در صفحه نمایش، متریال گوشی و فناوری شارژ» است. 

با اینکه شیائومی فناوری شارژ 120 وات خود را سال گذشته و تقریبا هم زمان با معرفی Mi 10 Ultra معرفی کرده بود، پرچم دار امسال شیائومی یعنی Mi 11 Ultra به شارژ 67 واتی محدود شد و شیائومی از جدیدترین و سریع ترین فناوری شارژ خود تنها در MIX 4 استفاده کرد.

هایپر شارژ 200 واتی شیائومی باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت را تنها در عرض 3 دقیقه تا نیمه پر می کند و شارژ کامل آن تنها 8 دقیقه زمان نیاز دارد. شارژ 120 واتی اما برای پرکردن باتری با همان ظرفیت تا 50 درصد به 7 دقیقه و تا 100 درصد  به 15 دقیقه زمان نیاز دارد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)