شیائومی بیش از 240 میلیون گوشی ردمی نوت در سراسر جهان فروخته است

شیائومی بیش از 240 میلیون گوشی ردمی نوت در سراسر جهان فروخته است
طبق گزارش منتشرشده، شیائومی ادعا می‌کند که بیش از 240 میلیون گوشی هوشمند ردمی نوت فروخته است و به‌زودی 10هزار فروشگاه در سراسر جهان خواهد داشت.

شیائومی بیش از 240 میلیون گوشی ردمی نوت در سراسر جهان فروخته است

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، لو ویبینگ، مدیرکل برند ردمی اعلام کرد که بیش از 240 میلیون دستگاه سری ردمی نوت در سراسر جهان فروخته شده است. به‌نظر می‌رسد از ماه می که این رقم به 200 میلیون رسید، سرعت فروش افزایش پیدا کرده است.

تعداد دستگاه‌های فروخته شده قبل از آن، یعنی در نوامبر سال 2022، تعداد 140 میلیون و در اکتبر 2019، تعداد 100 میلیون دستگاه بود. بنابراین در 5 ماه گذشته شیائومی موفق به فروش 40 میلیون ردمی نوت شده است؛ یعنی به‌طور متوسط 8 میلیون دستگاه در ماه.

بر اساس گزارش‌های قبلی که منتشرشده، این شرکت در آینده استراتژی عرضه‌ی دو نسل ردمی نوت در سال را دنبال خواهد کرد. نسل اول عملکرد را افزایش خواهد داد و در نسل دوم بهبودهایی روی دستگاه‌ها صورت خواهد گرفت. گوشی‌های این سری قیمتی حدود 2500 یوآن (390 دلار) دارند.

به‌گفته‌ی لو ویبینگ که همچنین رئیس بخش بین‌المللی است، توسعه‌ی جهانی توسط شبکه خرده‌فروشی به شیائومی کمک خواهد کرد که تا پایان اکتبر، 10هزار فروشگاه شیائومی در سراسر جهان وجود داشته باشد.

طبق گزارش‌ها، ده‌هزارمین فروشگاه در بندر شادی شنژن خواهد بود. هدف این شرکت پوشش 80 درصدی شهرستان‌های چین است و در حال حاضر برخی از مناطق، 100 درصد پوشش داده شده‌اند.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)