شیائومی در حال آماده سازی میان رده جدیدی با صفحه نمایش کوچک است

شیائومی در حال آماده سازی میان رده جدیدی با صفحه نمایش کوچک است
یکی از افشاگران دنیای فناوری ادعا می کند شیائومی قصد دارد به تقلید از آیفون مینی، گوشی هوشمند اندرویدی میان رده ای با اندازه ی کوچک معرفی کند.

شیائومی در حال آماده سازی میان رده جدیدی با صفحه نمایش کوچک است

اپل با آیفون 12 مینی، نسل گوشی های پرچم دار مجهز به نمایشگرهای کوچک را بازگردانده؛ اما متاسفانه بازار واکنش مثبتی نشان نداد. بنابراین، می توان انتظار داشت آیفون 12 مینی آخرین دستگاهی باشد که اپل با چنین ویژگی روانه ی  بازار می کند. البته واکنش خریداران آیفون باعث نشده است تولیدکنندگان گوشی های هوشمند اندرویدی بازگشت نسل پرچم داران کوچک تر را امتحان نکنند. 

به گزارش گیزموچاینا، شیائومی 12 که امروز معرفی می شود، اولین تلاش غول فناوری چینی در بخش پرچم داران کامپکت دربازار گوشی های مجهز به صفحه نمایش بزرگ امروزی خواهد بود، به گفته ی منبعی آگاه، این شرکت مشغول کار روی گوشی میان رده کوچکی است.

چند ساعت پیش، Digital Chat Station فاش کرد شیائومی در حال تولید گوشی هوشمند میان رده ای با صفحه نمایش کوچک است. در حال حاضر، دستگاه مذکور در مرحله آزمایشی قرار دارد. 

 هنوز اطلاعاتی از گوشی هوشمند یادشده در دست نداریم؛ به جر اینکه از صفحه نمایش OLED منعطف برخوردار خواهد بود و پایین تر از دستگاه شایعه شده ی شیائومی 12X قرار خواهد گرفت، انتظار داریم در روزهای آینده و پیش از معرفی رسمی آن در اواخر سال جاری، اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر شود. 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)