شیائومی K40 و K40 Pro قبل از رونمایی به نمایش در آمدند

شیائومی K40 و K40 Pro قبل از رونمایی به نمایش در آمدند
پردازنده اسنپدراگون 888 امسال قرار است بر روی گوشی های زیادی مورد استفاده قرار گیرد که شیائومی K40 و K40 Pro نیز در آن دسته از محصولات منتخب هستند.

شیائومی K40 و K40 Pro قبل از رونمایی به نمایش در آمدند

شرکت شیائومی به تازگی از جدیدترین پرچمدار خود با نام Mi 11 رونمایی کرده است که قرار است در ماه جاری وارد بازار شود. این گوشی از جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 استفاده میکند.

حال خبر هایی مبنی بر معرفی نسخه مقرون به صرفه این گوشی در چین منتشر شده است که توسط زیر مجموعه این شرکت یعنی کمپانی ردمی تولید شده اند. با توجه به تصاویر تبلیغاتی منتشر شده، قرار است دو گوشی شیائومی K40 و K40 Pro در چین معرفی شوند که شباهت زیادی با مدل Mi 11 دارند.

مدیر کل ردمی، آقای لو ویبینگ در شبکه اجتماعی ویبو مشخصات کلیدی محصول مورد بحث را منتشر کرده و بیان کرده است که این گوشی در 25 فوریه با قیمت حدودی 463 دلار معرفی خواهند شد. شاید گفتن این مسئله زود باشد، اما K40 احتمالا در میان مقرون به صرفه ترین گوشی های دارای پردازنده اسنپدراگون 888 قرار خواهد گرفت. اما نکته ای که وجود دارد این است که گوشی مورد بحث فقط در بازار چین عرضه خواهد شد و دستیابی به آن در ایران برای کاربران، اندکی مشکل خواهد بود.

از جمله اطلاعات منتشر شده درباره این گوشی میتوان به باتری 4000 میلی آمپری و استفاده از بهترین و گران قیمت ترین صفحه نمایش تخت در این گوشی اشاره کرد.

اگر قرار باشد که محصول مورد بحث، راه نسل های گذشته خود را ادامه دهد، نمیتوانیم از آن انتظار یک پرچمدار تمام عیار را داشته باشیم. زیرا شیائومی برای کاهش قیمت و متقاعد کردن مشتریان به خرید این گوشی، باید از افزودن یکسری از ویژگی ها صرف نظر کند. در حالی که هنوز هیچ صحبتی از حضور این گوشی در بازار جهانی به میان نیامده است، اما احتمال دارد که این محصول مقرون به صرفه در ماه های آینده، راه خود را به بازار هایی همچون هند و اروپا باز کند.

با توجه به نزدیک شدن زمان رونمایی این دو گوشی، اطلاعات منتشر شده درباره آن بیشتر میشود. در جدیدترین اطلاعات منتشر شده توسط مرجع صدور گواهینامه چین، واضح ترین تصویر از این دو گوشی به نمایش در آمده است. هر دو این محصولات به نظر میرسد که زبان طراحی Mi 11 را به ارث برده اند. مدل K40 از اسنپدراگون 870 بهره خواهد برد و یک مجموعه دوربین سه گانه در پشت آن به چشم میخورد. در صورتی که نسخه پرو از یک مجموعه دوربین چهارگانه بهره مند است.

رونمایی رسمی از این محصولات در 25 ماه میلادی جاری خواهد بود و انتظار میرود که بعد از آن، در بازار های جهانی شاهد حضور آنها باشیم.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)