شیائومی Mi Air Charge تجربه واقعی شارژر بیسیم را به شما میدهد

شیائومی Mi Air Charge تجربه واقعی شارژر بیسیم را به شما میدهد

شیائومی Mi Air Charge تجربه واقعی شارژر بیسیم

شرکت شیائومی جز معدود کمپانی هایی است که در ابداع تکنولوژی های جدید پیشتاز است. شیائومی Mi Air Charge جدیدترین محصول معرفی شده از این شرکت است.

طی سال های اخیر، شرکت شیائومی جز کمپانی هایی است که در معرفی تکنولوژی های جدید، از دیگر رقبا پیشی گرفته است. برای مثال گوشی Mi Mix یکی از محصولات اعجاب انگیز این کمپانی بود که صفحه نمایش در سر تا سر آن کشیده بود. همچنین، با معرفی فناوری شارژ بیسیم 80 وات خود ثابت کرد که یکی از پیشگامان فناوری شارژ است. شیائومی Mi Air Charge فناوری شارژ بیسیم را به طور کامل متحول خواهد کرد. از طریق این شارژر میتوان چندین دستگاه را به راحتی و بدون نیاز به هیچ کابل و یا شارژر ایستایی، شارژ کرد.

به گفته شیائومی این فناوری از طریق ارسال امواج میلیمتری مستقیم به دستگاه های اطراف و تبدیل آنها به انرژی الکتریکی، آنها را شارژ میکند. گفته میشود که این شارژر جدید، داراری 5 آنتن تشخیص فاز است که به آن کمک میکند موقعیت تلفن هوشمند را در یک اتاق در میلی ثانیه پیدا کند. همچنین دارای 144 آنتن پرتو شکل است که امواج میلیمتری را انتقال میدهد.

به گفته این شرکت Mi Air Charge میتواند چندین دستگاه را از فاصله دور و با سرعت 5 وات برای هر دستگاه، آنها را شارژ کند. در حالی که این سرعت برای شارژ کردن گوشی های حال حاضر بسیار پایین تر از سرعت شارژ با کابل است. اما هدف شرکت شیائومی شارژ کردن دستگاه های کوچک تر و لوازم خانگی است.

با توجه به یک گزارش در شبکه اجتماعی ویبو، هدف این شرکت برای ساخت این شارژر کاربردی، شارژ کردن دستگاه های کوچکی همچون ساعت های هوشمند و مچ بند های سلامتی است. همچنین دستگاه امکان شارژ دیگر دستگاه ها همچون اسپیکر ها و لامپ های رومیزی را خواهد داشت و به طور کلی هدف از ساخت این شارژر از بین بردن نیاز به کابل ها برای شارژ کردن دستگاه های مختلف است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)