شیائومی می CC10 احتمالا مجهز به تراشه اسنپدراگون 870 خواهد بود

شیائومی می CC10 احتمالا مجهز به تراشه اسنپدراگون 870 خواهد بود
افشاگری چینی در حساب توییتر خود به احتمال استفاده شیائومی می CC10 از تراشه اسنپدراگون 870 اشاره کرده است.

شیائومی می CC10 مجهز به تراشه اسنپدراگون 870

یکی از مشتریان جدی تراشه های کوالکام، شیائومی است که اصولا پرچم داران و حتی میان رده های خود را با تراشه اسنپدراگون روانه بازار میکند. این موضوع در مورد محصولات معرفی نشده شرکت چینی نیز گویا رعایت خواهد شد و انتظار میرود گوشی های هوشمند بعدی شیائومی از جمله می CC10 مجهز به آخرین تراشه های معرفی شده کوالکام شوند.

GizmoChina در گزارشی آورده است که شیائومی در نظر دارد می CC10 را با تراشه اسنپدراگون 870 روانه بازار کند. چنین موضوعی برگرفته از پست ویبوی یک افشاگر چینی است که در پست اخیر خود به تراشه استفاده شده در می CC10 شیائومی اشاره دارد.

تراشه اسنپدراگون 870 را میتوان مدلی بالارده در نظر گرفت که البته از نظر توان پردازشی از تراشه اسنپدراگون 888 ضعیف تر است؛ اما میتواند توان پردازشی قابل توجهی در اختیار توسعه دهندگان قرار بدهد. هدف شیائومی از استفاده از چنین تراشه ای میتواند کاهش قیمت نهایی می CC10 باشد تا کاربران بیشتری بتوانند محصول جدید شرکت چینی را خریداری کنند.

در خبری دیگر به ظرفیت باتری می CC10 شیائومی اشاره شده است و ادعا میشود که محصول جدید شرکت چینی با باتری به ظرفیت 4360 میلی آمپر ساعت روانه بازار خواهد شد. می CC10 شیائومی جایگزین گوشی هوشمندی به نام می CC9 خواهد بود که سال 2019 روانه بازار شد. می CC9 مدل دیگری به نام می CC9 پرو دارد که در واقع اولین گوشی هوشمندی است که با دوربینی فراتر از رزولوشن 100 مگاپیکسل (108 مگاپیکسلی) در بازار عرضه شده. اخباری وجود دارد که ممکن است شیائومی برنامه های ویژه ای برای می CC10 داشته باشد.

گفته میشود سامسونگ در حال توسعه حسگرهای جدیدی است و دور از انتظار نیست که مانند سری می CC9، در می CC10 شاهد دوربین هایی با حسگرهای ویژه از سامسونگ باشیم. متاسفانه اشاره ای به مشخصات سخت افزاری دیگر گوشی جدید شیائومی نشده است و برای انتشار اطلاعات بیشتر باید صبر کنیم.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)