شیائومی می میکس تا شدنی در تصاویر واقعی رویت شد

شیائومی می میکس تا شدنی در تصاویر واقعی رویت شد
تصاویری از قاب گوشی تا شدنی شیائومی فاش شده اند که نشان میدهند این دستگاه متعلق به خانواده می میکس است. گوشی تا شدنی شیائومی در پنل پشتی سه دوربین خواهد داشت.

شیائومی می میکس تا شدنی در تصاویر واقعی رویت شد

در اوایل سال جاری میلادی تصاویری از پروتوتایپ دستگاهی تا شدنی فاش شد که در آن از رابط کاربری شیائومی استفاده شده بود و اکنون تصاویر بیشتری در دسترس قرار گرفته اند. بر اساس گزارش GSMArena، به لطف تصاویر جدید نحوه طراحی پنل پشتی دستگاه را نیز میدانیم.

به نظر میرسد گوشی تا شدنی شیائومی قرار است عضوی از سری می میکس باشد و به سمت داخل تا شود؛ یعنی شبیه گوشی های تا شدنی جدید سامسونگ و هواوی.

تصاویر جدید، بدنه محصول را نمایش میدهند و خبری از صفحه نمایش نیست. در پنل پشتی گوشی تا شدنی شیائومی از سه دوربین استفاده شده است. تاکید میکنیم این تصاویر به قاب گوشی ارتباط دارند و به همین دلیل ممکن است شرکت چینی بخواهد در مدل نهایی دوربین های متفاوتی جای بدهد. البته به احتمال بسیار زیاد چینش دوربین ها تغییر نخواهد کرد.

دیدن عبارت Mi Mix در پنل پشتی گوشی تا شدنی شیائومی تعجب برانگیز بود؛ چون آخرین گوشی این خانواده یعنی می میکس 3 بیش از دو سال بیش به بازار عرضه شد و به نظر میرسید شیائومی سری می میکس را به فراموشی سپرده است.

گوشی های سری می میکس به طور معمول از لحاظ طراحی ظاهری تفاوت های محسوسی با گوشی های مرسوم دارند و شاید آنچه در تصویر فاش شده میبینید واقعا مربوط به عضوی از خانواده می میکس نباشد. در هر صورت تا شیائومی به صورت رسمی تصویری منتشر نکند، تمامی تصاویر منتسب به گوشی تا شدنی این شرکت شایعه هستند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)