تبلت های سری می پد 5 شیائومی با دریافت تاییدیه EEC به زودی معرفی می شوند

تبلت های سری می پد 5 شیائومی با دریافت تاییدیه EEC به زودی معرفی می شوند

تبلت های سری می پد 5 شیائومی با دریافت تاییدیه EEC به زودی معرفی می شوند

شیائومی مدتی است روی توسعه سری جدید تبلت های خود کار می کند که انتظار می رود تحت سری می پد 5 معرفی شوند. پیش از رونمایی رسمی، دستگاه های این سری تاییدیه کمیسیون تجاری (EEC) را دریافت کرده اند که خبر از برخی مشخصات آن می دهد.

گواهی تعلق گرفته به می پد 5 نشان می دهد که این تبلت از  MIUI به صورت پیش فرض بهره می برد. طبق گفته های قبلی یکی از مسئولان شیائومی، رابط کاربری MIUI برای استفاده در تبلت ها بهینه سازی شده است. انتظار داریم که شیائومی چندین قابلیت جدید را در سیستم عامل خود برای کاربران در نظر گرفته باشد که از جمله آن ها می توان به تعامل چند پنجره ای برنامه ها اشاره کرد. البته برای جزئیات بیشتر و ویژگی های جدید باید تا زمان معرفی رسمی صبر کنیم.

براساس گزارش های قبلی، سری می پد 5 از پنل LCD  یا  OLED برای نمایشگر با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل بهره می برد که پشتیبانی از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و نرخ دریافت لمس 240 هرتز را به همراه دارد. همچنین قلم لمسی در نظر گرفته شده برای دستگاه می تواند تا 4096 سطح فشار را تشخیص دهد و فناوری In-Cell قادر است تجربه روان در کار با قلم را فراهم کند.

نسخه پرو از سری می پد 5 احتمالا از تراشه اسنپدراگون 870 ساخت کوالکام استفاده خواهد کرد که امکان اتصال 5G را مقدور می سازد. همچنین نسخه معمولی نیز از تراشه دیمنستی 1200 ساخت مدیاتک بهره می برد که به 5G هم مجهز است گفته می شود این دستگاه از باتری دو سلولی 4260 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که ظرفیت کلی را به 8720 میلی آمپر ساعت می رساند. حسگر اثر انگشت نیز در قسمت کنار بدنه تعبیه شده است.
در نهایت باید دید شیائومی تبلت های جدید خود را با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار می دهد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)