گوشی تاشو شیائومی میکس فولد ۳ احتمالاً به دوربین تله‌فوتو پریسکوپی مجهز می‌شود

گوشی تاشو شیائومی میکس فولد ۳ احتمالاً به دوربین تله‌فوتو پریسکوپی مجهز می‌شود

درحال‌حاضر تعداد شرکت‌هایی که گوشی‌های تاشو روانه‌ی بازار کرده‌اند، خیلی زیاد نیست. سامسونگ بیشترین تعداد گوشی‌های تاشو را عرضه کرده است و بیشترین سهم این بازار را نیز دراختیار دارد. این در حالی است که قبل‌ از اعمال تحریم‌های ایالات‌متحده علیه هواوی، شرکت چینی تقریباً پابه‌پای سامسونگ در بازار گوشی‌های تاشو حرکت می‌کرد. به‌هرحال برخی شرکت‌های دیگر از مدتی قبل سعی کرده‌اند محصولات تاشو جدیدی را برای رقابت با بهترین‌ گوشی‌های تاشو سامسونگ عرضه کنند. شیائومی قبلاً گوشی تاشو میکس فولد و میکس فولد ۲ را روانه‌ی بازار کرده و حالا گزارش‌هایی درمورد مشخصات نسل بعدی محصول تاشو این شرکت دردسترس قرار گرفته است.

به گزارش گیزچاینا، گوشی تاشو میکس فولد ۳ شیائومی به دوربین تله‌فوتو پریسکوپی مجهز خواهد شد و به‌نظر می‌رسد این شرکت چینی تصمیم گرفته است مشکل ضعف دوربین تاشو‌های خود را برطرف کند. در مقام مقایسه، میکس فولد ۲ با دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی دو برابری عرضه شد و بنابراین استفاده از یک دوربین پریسکوپی می‌تواند امکان بزرگ‌نمایی اپتیکال باکیفیت‌تری را دراختیار کاربران قرار دهد.

ارتقا سیستم دوربین میکس فولد ۳ شیائومی
مزیت استفاده از لنزهای تله‌فوتو پریسکوپی نسبت‌به لنزهای تله‌فوتو استاندارد این است که به گوشی‌های هوشمند اجازه می‌دهند صحنه‌ها را از فاصله‌ای دورتر و با کیفیت بالاتر به‌ تصویر بکشند. به‌عنوان مثال لنز پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی می‌ میکس ۴ امکان بزرگ‌نمایی اپتیکال ۵ برابری و بزرگ‌نمایی هیبریدی ۵۰ برابری را فراهم می‌کند.

انتظار می‌رود میکس فولد ۳ شیائومی با لنز تله‌فوتو پریسکوپی، عملکرد این دستگاه را در تصویربرداری بهبود دهد. این گوشی مثل نسل قبلی خود از طراحی کوچک و سبک بهره خواهد برد و شاید از فناوری دوربین زیر نمایشگر نیز استفاده کند و بدین‌ترتیب به نمایشگری تمام‌صفحه مجهز خواهد شد.

طبق گزارش‌های قبلی، انتظار می‌رود میکس فولد ۳ در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۳ معرفی شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)