گوشی های شیائومی ردمی 8، 8A و 7A به رابط کاربری MIUI مجهز می شوند

گوشی های شیائومی ردمی 8، 8A و 7A به رابط کاربری MIUI مجهز می شوند

بروزرسانی نسخه جدید MIUI

دارندگان گوشی های جدید شیائومی با برند Redmi 8A، Redmi 8، Redmi 7A هم اکنون می توانند نسخه بتای پایدار رابط کاربری MIUI را دریافت کنند.

شرکت شیائومی به بروزرسانی محصولات مختلف خود، از جمله دستگاه های قدیمی و ارزان قیمت معروف است. صرف نظر از سیستم عامل اندروید جدید، این کمپانی چینی معمولا از اکثر ویژگی های ارائه شده در نسل بعدی MIUI در دستگاه های هوشمند خود استفاده می کند.حال به نظر می رسد که جدیدترین گوشی های ردمی، یعنی ردمی8، 8A و 7A قرار است به نسخه 12 رابط کاربری MIUI مجهز شوند. این نسخه برای اولین بار در آوریل سال 2020 معرفی شد. از آن زمان به بعد، شیائومی در تلاش است تا رابط کاربری بهبود یافته جدید را به دستگاه های مختلف خود در سراسر جهان منتقل کند.

گوشی های ردمی 8 و ردمی 8A درست مثل مدل 7A در ابتدا با MIUI و اندروید 9 (پای) عرضه شدند. این محصولات سپس به رابط کاربری MIUI و سیستم عامل اندروید 10 ارتقا پیدا کردند. حال به نظر می رسد که بروزرسانی نسخه جدید MIUI روی گوشی ردمی 8 برای نسخه های جهانی، EEA و نسخه های روسی ارائه شده است. از طرف دیگر، چین و EEA می توانند بروزرسانی جدید رابط کاربری را دریافت کنند. بدین ترتیب، رابط کاربری روی گوشی های ردمی (به غیر از نسخه جهانی ردمی8) در حالت بتای پایدار قرار می گیرند که بعدها پس از عرضه بروزرسانی نهایی، به حالت پایدار می آید.

دارندگان گوشی ردمی 7A نیز در برخی نقاط جهان می توانند بروزرسانی نسخه جدید MIUI را دریافت کنند. توجه داشته باشید که بروزرسانی جدید شامل نسخه بتای پایدار از نرم افزار می شود، که عرضه نهایی پیش از بروزرسانی آخر است.
طبق گزارش های مختلف، گوشی های شیائومی ردمی 8 و 8A ممکن است در آینده به نسخه 12.5 رابط کاربری MIUI مجهز شوند، اما امکان ارتقای سیستم عامل آن ها به اندروید 11 وجود ندارد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)