شیائومی Redmi K50 Gaming تاییدیه نظارتی چین را دریافت کرد

شیائومی Redmi K50 Gaming تاییدیه  نظارتی چین را دریافت کرد
به تازگی شیائومی Redmi K50 Gaming موفق شده است تاییدیه مراجع نظارتی چین را دریافت کند.

شیائومی Redmi K50 Gaming تاییدیه نظارتی چین را دریافت کرد

قرار است ردمی، برند زیر مجموعه ی شیائومی، سری Redmi K50 فوریه ی 2022 عرضه کند. هنوز اطلاعات زیادی درباره ی سری k50 نشنیده ایم؛ اما به نظر می رسد روند تولید آن طبق برنامه ریزی پیش می رود؛ زیرا Redmi K50 Gaming را یکی از مراجع نظارتی چین تایید کرده است. 

به گزارش جی اس ام آرنا، گفته می شود Redmi K50 Gaming، با اسم رمز «Matisse» و نام مدل L10، از تراشه دایمنسیتی 9000 استفاده خواهد کرد. براساس اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد این دستگاه به دوربین سه گانه یا چهارگانه متشکل از دوربین اصلی 64 یا 108 مگاپیکسلی مجهز باشد. همچنین، گفته می شود گوشی هوشمند مذکور در برخی بازار ها با نام Poco F4 GT عرضه خواهد شد. 

به احتمال فراوان Redmi K50 Gaming با K50 و K50 پرو و K50  پرو پلاس همراه می شود که به ترتیب از تراشه های دایمنسیتی 7000 و اسنپدراگون 870 و اسنپدراگون 8 نسل اول بهره می برند. 

انتظار داریم سری K50 از رابط کاربری MIUI استفاده کند و ممکن است برخی از اعضای این خانواده حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را بازگردانند. علاوه بر این، شایعاتی مبنی بر عرضه سری K50 با شارژ 100 وات و مقاومت iP68 در برابر گردوغبار و آب نیز وجود دارد؛ اما بعید است که این ویژگی را در همه مدل ها ببینیم.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)