پاوربانک جیبی ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی شیائومی با قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی شد

پاوربانک جیبی ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی شیائومی با قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی شد

پاوربانک جیبی جدید شیائومی به کابل داخلی مجهز شده است تا نیازی به حمل کابل مجزا نداشته باشید. این محصول امکان شارژ بی‌دردسر دستگاه‌های الکترونیکی مثل گوشی‌های هوشمند را در هنگام حرکت فراهم می‌کند.

ظرفیت پاوربانک جیبی شیائومی ۱۰ هزار میلی آمپرساعت است و به‌همین‌دلیل می‌تواند دستگاه‌های مختلف را چندبار شارژ کند. به‌عنوان مثال می‌توانید با این پاوربانک، گوشی شیائومی ۱۳ خود را ۱٫۷ بار، ردمی K60 پرو را ۱٫۴ بار، آیفون ۱۴ را دو بار و کنسول نینتندو سوئیچ را ۱٫۱ بار شارژ کنید.

به‌ نوشته‌ی گیزموچاینا، پاور بانک جدید شیائومی می‌تواند آیفون را با حداکثر توان ۲۰ وات شارژ کند. البته با توجه به درگاه لایتنینگ گوشی‌های اپل، برای شارژ کردن آن‌ها با پاوربانک جیبی شیائومی باید از کابل دیتا‌ی USB-C به لایتنینگ استفاده کنید.

پاوربانک جیبی شیائومی از کابل داخلی USB-C بهره می‌برد و به درگاه USB-C و USB-A مجهز شده است که توان خروجی آن‌ها به ۲۲٫۵ وات می‌رسد. این دستگاه همچنین از شارژ همزمان حداکثر سه دستگاه پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های پاوربانک جیبی شیائومی می‌توان به حالت تخلیه‌ با جریان کم اشاره کرد که با دو بار فشار دادن دکمه‌ی بررسی وضعیت، فعال می‌شود. این قابلیت به‌خصوص برای دستگاه‌هایی که از باتری‌های کوچک بهره می‌برند، مناسب است.

پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی شیائومی همچنین از قابلیت‌های ایمنی متعدد ازجمله محافظت در برابر ولتاژ اضافه و جریان بالا و جلوگیری از شارژ و تخلیه‌ی بیش‌ازحد پشتیبانی می‌کند. پاوربانک مذکور با برچسب بسیار جذاب ۱۸ دلاری عرضه می‌شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)