طرح مفهومی جدید شیائومی نشان دهنده یک گوشی تاشو در سری Mi MIX است

طرح مفهومی جدید شیائومی نشان دهنده یک گوشی تاشو در سری Mi MIX است

گوشی تاشو در سری Mi MIX شیائومی

اخیرا طرح مفهومی جدید شیائومی در فضای مجازی منتشر شده است که گفته میشود این نشان دهنده یک گوشی تاشو آینده نگرانه در سری Mi MIX است.

به تازگی طرح مفهومی جدید شیائومی در فضای مجازی دست به دست میشود که نشان دهنده یک تحول بزرگ در سری Mi MIX است و گفته میشود که این دستگاه تاشو با نام Mi MIX 4 Pro Max شناخته میشود.

طبق گزارشی که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است که یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی، اطلاعات مربوط به حق ثبت اختراع جدیدی را بهمراه برخی مشخصات فرضی آن به اشتراک گذاشته است. لازم به ذکر است، گجت مورد بحث اولین تلفن هوشمند تاشو غول فناوری چینی یعنی شیائومی خواهد بود. البته هنوز نام واقعی دستگاه مشخص نشده است. این بدان معناست که این دستگاه با نام Mi MIX Fold یا Mi MIX 4 Pro Max شناخته خواهد شد که به زودی به این قضیه پی خواهیم برد.

همچنین در پست رسانه های اجتماعی آمده است که دستگاه تاشو مورد بحث از نمایشگر دوتایی بهره خواهد برد و پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 888، یک صفحه نمایش 7 اینچ با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپری همراه با سرعت شارژ سریع 67 وات استفاده خواهد کرد. البته مشخص نیست که آیا شارژر بی سیم نیز در این دستگاه گنجانده خواهد شد یا خیر، اما نویسنده وب سایت ویبو همچنین به گزارشات خود افزود که از گجت مورد بحث احتمالا پس از ماه آوریل سال جاری رونمایی خواهد شد.

به خاطر داشته باشید، این هنوز یک گزارش تائید نشده است و شرکت هنوز هیچ اعلامیه رسمی در مورد این موضوع ارائه نداده است. بنابراین برای اطلاعات بیشتر در مورد این مسئله باید مدت بیشتری منتظر بمانیم.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)