گوشی جدید شیائومی با نام Civi در راه است

گوشی جدید شیائومی با نام Civi در راه است
به تازگی تصویر عجیبی توسط شیائومی منتشر شده است که گفته می شود شکل به نمایش گذاشته شده نشان دهنده نام گوشی جدید این شرکت است. حال اطلاعات تازه ای درباره محصول جدید منتشر شده است.

گوشی جدید شیائومی با نام Civi در راه است

با انتشار پوستر جدید شیائومی طرفداران این شرکت در انتظار معرفی یک گوشی تازه نفس از سمت غول فناوری چینی هستند. حال ما قصد داریم به جدیدترین اطلاعات منتشر شده درباره محصول پیشرو این شرکت بپردازیم.

طبق تصویر منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی ویبو شیائومی اعلام کرده است که قصد دارد از سری گوشی های جدید خود با نام "Civi" رونمایی کند. لازم به ذکر است تاریخ مراسم رونمایی 27 سپتامبر و ساعت 2 بعدازظهر به وقت پکن اعلام شده است.

البته غول فناوری چینی هنوز اطلاعات مشخصی درباره سری Civi منتشر نکرده است اما گفته می شود این شرکت قصد دارد گوشی گوشی های جدید خود را جایگزین سری "CC" کند. بنابراین انتظار می رود محصولات پیشرو همراه امکاناتی مناسب و یک دوربین قدرتمند در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

در همین راستا به تازگی یک گوشی جدید با شماره مدل 2107119DC در وب سایت TENAA مجوزهای خود را دریافت کرده است. گفته می شود این محصول احتمالا نسخه چینی Xiaomi 11 Lite NE باشد و قرار است با Civi به دست کاربران این کشور برسد.

بنابراین بد نیست نگاهی به مشخصات گوشی معرفی شده بیاندازیم. همانطور که می دانید Xiaomi 11 Lite NE از یک صفحه نمایش آمولد 6.55 اینچ با رزولوشن +FHD، نرخ تازه سازی 90 هرتز، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، ترکیب 3 لنز 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو بهره می برد. 

از دیگر مشخصات این محصول محبوب می توان به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 778 یا گزینه های رم 6/8 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه داخلی، حسگر اثر انگشت در کنار دستگاه، باتری 4250 میلی آمپری با پشتیبانی از سرعت شارژ 33 وات و رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید 11 اشاره کرد.

انتظار می رود غول فناوری چینی تا 5 روز آینده گوشی جدید خود را با نام Civi  را همراه مشخصاتی مشابه با Xiaomi 11 Lite به بازار چین عرضه کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)