پرچمدار بعدی شیائومی به نمایشگر 4K مجهز می شود

پرچمدار بعدی شیائومی به نمایشگر 4K مجهز می شود
شرکت شیائومی قصد دارد پرچمدار بعدی خود را همراه یک صفحه نمایش 6.55 اینچی 4K در اختیار کاربران قرار می دهد.

پرچمدار بعدی شیائومی به نمایشگر 4K مجهز می شود

در حال حاضر غول فناوری چینی یعنی شیائومی به عنوان پرفروش ترین برند گوشی های هوشمند شناخته می شود. این شرکت توانسته است با عرضه محصولاتی کاربردی و ارزان قیمت جای خود را میان دیگر کمپانی ها باز کند.

حال طبق جدیدترین اسناد وب سایت خدمات مخابرات و ارتباطات چین پرچم دار بعدی شیائومی با نام CC11 Pro قرار است کاربران را شگفت زده کند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده به نظر می رسد CC11 Pro قرار است برای اولین بار در محصولات شیائومی از یک پنل اولد 6.55 اینچ با رزولوشن 4k استفاده کند. بعلاوه گفته می شود دستگاه پیشرو از یک پردازنده 8 هسته ای با سرعت کلاک 2.4 گیگاهرتز بهره می برد.

از دیگر مشخصات پرچمدار شیائومی می توان به عرضه آن در نسخه های حافظه رم 6، 8، 12، 16 گیگابایت و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش اشاره کرد.

یکی از جذابیت های CC11 Pro مربوط به گزینه های رنگی آن می شود. با توجه به اطلاعات منتشر شده به نظر می رسد این محصول در رنگ های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، فیروزه ای، بنفش، صورتی، مشکی و سفید به بازار عرضه  می شود. 

هم چنین پنل پشتی دستگاه از یک مجموعه دوربین سه گانه شامل لنز های اصلی 64 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی و تله فوتو 8 مگاپیکسلی با توانایی زوم 5 برابری اپتیکال بهره خواهد برد.
البته یکی از نکات منفی گوشی شیائومی مربوط به میزان باتری 4400 میلی آمپری برای تامین نیروی خود استفاده کند. این درحالی است که دیگر محصولات شرکت در حال حاضر از یک صفحه نمایش با رزولوشن پایین تر و یک باتری با ظرفیت بیشتر 5000 میلی آمپری بهره مند هستند.

همانطور که می دانید میزان مصرف انرژی صفحه نمایش 4k به مراتب بیشتر از رزولوشن گوشی های معمول بازار است. بنابراین کمتر شدن میزان مصرف باتری می تواند یکی از نقاط ضعف پرچمدار بعدی شیائومی باشد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)