شیائومی اعلام کرده است در اولین روز جشنواره خرید Double 11 موفق به فروش محصولاتی به ارزش بیش از 7 میلیارد یوآن (تقریبا 1/093 میلیارد دلار) شده که این اعداد نشاندهندهی رشد قابل توجه این شرکت در جشنواره فروش Double 11 در مقایسه با سال 2020 است.
شیائومی در اولین روز جشنواره Double 11 محصولاتی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار فروخت
به گزارش گیزموچاینا، شیائومی جشنواره خرید Double 11 خود را روز گذشته (1 نوامبر - 10 آبان 1400) آغاز و اکنون بر اساس گزارش گیزموچاینا، اعداد قابل توجهی را منتشر کرده است. این شرکت ظرف یک ساعت پس از شروع جشنواره، موفق به فروش بیش از 500 هزار گوشی هوشمند سری ردمی نوت 11 شد.
در حال حاضر شیائومی اعلام کرده است که در اولین روز جشنواره خرید Double 11 موفق به فروش محصولاتی به ارزش بیش از 7 میلیارد یوآن (تقریبا 1/093 میلیارد دلار) شده است. با این وجود، این شرکت همچنین به شرکت پیشرو در زمینهی فروش گوشیهای هوشمند در تمام پلتفرمها تبدیل شده است.
بر اساس ادعای شیائومی، محصولاتی به ارزش 2 میلیارد یوآن را تنها در یک دقیقه و 45 ثانیه فروخته و این اعداد در 52 دقیقه و 11 ثانیه دوبرابر شده و به 4 میلیارد یوآن رسیده است. در نهایت، کمتر از 9 ساعت، این شرکت 5 میلیارد یوآن محصول به فروش رساند. این اعداد نشاندهندهی رشد قابل توجه شیائومی در جشنوارهی Double 11 در مقایسه با سال 2020 است. این شرکت در اولین روز Double 11 سال 2020 موفق به فروش محصولاتی به ارزش 1 میلیارد یوآن در 20 دقیقه شده بود و مجموع ارزش آن در کل روز به 4 میلیارد یوآن رسید.
علاوه بر فروش 500 هزار دستگاه از سری ردمی نوت 11 در عرض یک ساعت، این شرکت تنها در دو ساعت موفق به فروش بیش از 28 هزار ردمی واچ 2 به ارزش 10 میلیون یوآن (1/56 میلیون دلار) شده است.
در راستای جشنوارهی خرید Double 11، غول تجارت الکترونیک چینی JD.com تنها در چهار ساعت پس از شروع، بیش از 190 میلیون کالا فروخت. از طرفی دیگر Alibaba's Tmall تنها در یک ساعت، بیش از 2600 کالا فروخت که نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.