شیائومی دوربین امنیتی با قابلیت دید در شب رونمایی کرد

شیائومی دوربین امنیتی با قابلیت دید در شب رونمایی کرد

شیائومی در اکتبر سال گذشته میلادی دوربین امنیتی CW400 مناسب محیط‌های روباز را در بازار داخلی چین روانه بازار کرد. اکنون، این شرکت دوربین امنیتی خود با قابلیت دید در شب را در وب‌سایت‌‌های جهانی برای فروش آماده کرده است تا به‌زودی این محصول در مناطق و کشورهای دیگر دردسترس قرار بگیرد. در بازار ایران دوربین‌ شیائومی مانند گوشی شیائومی در دو نوع «پک چین» و «پک گلوبال» برای خریداری دردسترس قرار می‌گیرند.

دوربین امنیتی شیائومی با نام کامل Xiaomi Outdoor Camera CW400 مجهز به آنتن دوگانه با بهره بالا برای انتقال پایدار تصویر در مسافت‌های طولانی است. همچنین حسگر ۴ مگاپیکسلی با دیافراگرم f1.6 دارد و تصور خروجی آن کیفیت 2.5K ارائه می‌کند. به‌ بیانی دیگر، وضوح تصویر به ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ می‌رسد. با اتکا به آنتن دوگانه داخلی با بهره بالا، انتقال داده بدون دردسر انجام می‌شود و دامنه انتقال گسترده‌ و نفوذ بهبودیافته‌ای فراهم می‌کند.

دوربین امنیتی شیائومی در شرایط نور کم برای داشتن دید خوب مجهز به دو چراغ فروسرخ و دو چراغ سفید شده‌اند تا بدین ترتیب بتواند تصویر کاملاً رنگی از شب ارائه کند و حتی در شرایط نوری خیلی ضعیف نیز می‌توان انتظار خوبی از عملکرد آن داشت.

زاویه دید دوربین امنیتی CW400 شیائومی به‌صورت ۳۶۰ درجه افقی و ۱۶۰ درجه عمودی را شامل می‌شود و باید گفت محوطه وسیعی را پوشش می‌دهد. همچنین، برای جلوگیری از نفوذ آب و گردوغبار طراحی یکپارچه‌ای دارد و توانسته است گواهی IP66 دریافت کند تا برای استفاده در خارج‌ از ساختمان و محیط‌های روباز مناسب باشد.

دیگر ویژگی‌های دوربین امنیتی شیائومی شامل سیستم هوشمند کاهش نویز، شعاع ۱۵ متری ضبط صدا، تشخیص صدای انسان با هوش مصنوعی، هشدارهای صوتی و نوری، فیلم‌برداری تایم‌لپس و فضای ذخیره سازی ابری برای بکاپ‌گرفتن از فضای ذخیره‌سازی داخلی می‌شود.

قیمت دوربین امنیتی شیائومی در بازار جهانی هنوز مشخص نشده است؛ اما این محصول در بازار چین با قیمت ۲۹۹ یوآن (حدوداً معادل ۴۱ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)