اپل فروش کنترلر PS5 را برای پشتیبانی IOS 14.5 آغاز کرد

اپل فروش کنترلر PS5 را برای پشتیبانی IOS 14.5 آغاز کرد

اپل فروش کنترلر PS5 را برای پشتیبانی IOS 14.5 آغاز کرد

شرکت اپل برای پشتیبانی iOS 14.5، فروش کنترلر DualSense کنسول PS5 را شروع کرده و این کار برای انجام بازی های سرویس اپل آرکید صورت گرفته است.شرکت اپل نسخه 14.5 سیستم عامل iOS را ماه گذشته منتشر کرد. نسخه جدید iOS دارای ویژگی های جدیدی برای باز کردن قفل آیفون با اپل واچ، قابلیت App Tracking Transparency و پشتیبانی از کنترلرهای PS5 و Xbox Serise X بود. در ادامه انتشار این بروزرسانی، این شرکت در روز جمعه، برای پشتیبانی iOS 14.5 فروش کنترلر DualSense را در فروشگاه آنلاین خود آغاز کرده است.

آخرین نسخه سیستم عامل های iOS و tvOS و macOS به کاربران اجازه می دهد کنترلر PS5 را به دستگاه های آیفون، آیپد، مک و اپل تی وی متصل کنند. کاربران می توانند با استفاده از بلوتوث دستگاه های خود، کنترلر DualSense  را به راحتی به دستگاه اپلی خود وصل کنند. همچنین، دارندگان کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می توانند از اپلیکیشن Remote Play، بازی های پلی استیشن را به طور مستقیم در آیفون، آیپد و مک استریم کنند.

فروش یک کنترلر شخص ثالث توسط اپل کار تعجب برانگیزی محسوب نمی شود. پیش از این، شرکت اپل کنترلرهای SteelSeries Nimbus+ MFI و ایکس باکس وان را در فروشگاه آنلاین خود قرار داده بود. هم اکنون، کاربران گزینه جدیدی برای خرید کنترلرهای بازی را در اپل استور دارند.

لازم به ذکر است، کنترلرهای دوال سنس کنسول PS5 هم اکنون با قیمت 69.95 دلار در فروشگاه آنلاین اپل در دسترس است. همچنین، این کنترلرها در فروشگاه های فیزیکی اپل در دسترس قرار نگرفته اند. شرکت سونی اخیرا دو کنترلر دوال سنس را با رنگ های قرمز و مشکی معرفی کرده است. اما اپل فقط رنگ اصلی این کنسول یعنی سفید را در اپ استور قرار داده است.

کاربران می توانند با اتصال کنترلر پلی استیشن 5، بازی های سرویس اپل آرکید را تجربه کنند. سرویس اپل آرکید سرویس اشتراکی گیمینگ اپل است که کاربران با خرید اشتراک های ماهیانه، به تعداد قابل توجهی از بازی های ویدئویی دسترسی پیدا می کنند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)