ایسوس با معرفی ROG STRIX SQ7 به زودی وارد بازار SSD خواهد شد

ایسوس با معرفی ROG STRIX SQ7  به زودی وارد بازار SSD خواهد شد
ایسوس به زودی با معرفی اولین NVMe SSD خود موسوم به ROG STRIX SQ7 وارد بازار SSD خواهد شد.

ایسوس با معرفی ROG STRIX SQ7 به زودی وارد بازار SSD خواهد شد

شرکت تایوانی ایسوس احتمالا به زودی به یکی از برندهایی تبدیل خواهد شد که تقریبا همه ی قطعات رایانه های شخصی را تحت بند خود تولید می کند. 

ایسوس به تازگی تیزری از NVMe SSD خود منتشر کرده است. این شرکت قبلا SSD تولید نکرده و بدین ترتیب با معرفی اولین SSD خود به زودی وارد این بازار خواهد شد. تیزر منتشر شده در صفحه ی Asus ROG تایوان یک درایو ROG STRIX SQ7 NVMe SSD را نشان می دهد. این مدل خاص در نسخه ی یک ترابایتی و با رابط M.2 PCIe نسل چهار عرضه خوهد شد. 

VideoCardz می‌نویسد SSD ایسوس از فرم‌ فکتور M.2 2280 بهره می‌برد و از استاندارد PCIe Gen 4×4 نیز پشتیبانی می کند. متاسفانه هنوز نشانه ای از پشتیبانی PCle نسل پنج در این SSD دیده نمی شود، اما احتمال دارد ایسوس قبل از ورود به بازار در حال آزمایش این ویژگی باشد. 

تیزر ایسوس در حالی منتشر شده است که فقط سه هفته تا شروع نمایشگاه کامپیوتکس 2022 باقی مانده است. این شرکت به تازگی اعلام کرده که رویداد Boundless خود را در تاریخ 17 مه (27 اردیبهشت 1401) برگزار خواهد کرد؛ جایی که احتمالا از  SSD جدید خود رونمایی خواهد کرد. 
ایسوس تقریبا همه ی قطعات رایانه های شخصی غیر از ماژول های حافظه را تولید می کند. با این حال، عرضه ی SSD به این شرکت اجازه می دهد سیستم هایی بسازد که همه ی قطعات آن را خود تولید کرده است. در حال حاضر از بین سه شرکت بزرگ MSI، ایسوس و گیگابایت، تنها گیگابایت است که مجموعه ی کاملی از محصولات مرتبط با رایانه های شخصی از صفحه کلید گرفته تا نمایشگر را تولید می کند و در واقع هر آنچه یک گیمر نیاز دارد، ارائه می دهد. البته ایسوس با همکاری IKEA وارد بازار میز و صندلی های مخصوص رایانه های شخصی شده و نسبت به MSI و گیگابایت در این حوزه پیشتاز است. 
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)