شایعه: مایکروسافت برای ایکس باکس سری اس و سری ایکس کارت حافظه‌ی 500 گیگابایتی عرضه خواهد کرد

شایعه: مایکروسافت برای ایکس باکس سری اس و سری ایکس کارت حافظه‌ی 500 گیگابایتی عرضه خواهد کرد

شایعه: برای ایکس باکس سری اس و سری ایکس کارت حافظه‌ی 500 گیگابایتی عرضه خواهد شد

در صورت صحت داشتن شایعات، به‌زودی کارت‌های حافظه‌ی SSD با ظرفیت 500 گیگابایت برای کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد به‌زودی دارندگان کنسول‌های خانگی ایکس باکس سری اس و سری ایکس می‌توانند ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی کنسولشان را با خرید کارت‌های حافظه‌ی SSD افزایش بدهند.

وب‌سایت فرانسوی Xbox Squad اخیرا گزارشی منتشر کرده است که نشان می‌دهد به‌زودی مایکروسافت نسخه جدید کارت حافظه ایکس باکس سری اس و ایکس را با ظرفیت 500 گیگابایت از برند سیگیت عرضه خواهد کرد. GamingBolt در این رابطه می‌نویسد مایکروسافت قصد دارد این کارت حافظه را با قیمت 125/71 پوند در دسترس قرار بدهد.

قیمت این محصول با در نظر گرفتن مالیات، احتمالا در حدود 149 تا 169 پوند خواهد بود. مدتی کوتاه پس از گزارش وب‌سایت Xbox Squad، یک منبع داخلی هم اطلاعاتی از این محصول در اختیار آن‌ها قرار داده است. همچنین این وب‌سایت ادعا می‌کند که مایکروسافت این SSD را در تاریخ 14 نوامبر (23 آبان 1400) عرضه می‌کند.

البته باید همه این موارد را در حد یک شایعه در نظر بگیرید. با توجه به اینکه گزینه‌های SSD سونی دارای تنوع بیشتری هستند، هرچند که نصب آن برای کاربر چندان به‌صرفه نیست، برنامه‌های مایکروسافت برای ارائه گزینه‌های بیشتر در این زمینه، چندان هم دور از ذهن نخواهد بود. اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع دیر یا زود منتشر خواهد شد و باید منتظر اطلاعات رسمی‌تری از آن باشیم.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)