مدل آبی ایکس باکس سری ایکس با طراحی دوست‌داشتنی رونمایی شد

مدل آبی ایکس باکس سری ایکس با طراحی دوست‌داشتنی رونمایی شد

مایکروسافت نسخه‌ی ویژه‌ای از کنسول ایکس باکس سری ایکس و دسته بازی ایکس باکس را رونمایی کرد. این نسخه‌ی محدود Bluey Xbox نام دارد و بسیار دوست‌داشتنی به نظر می‌رسد.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، ردموندی‌ها برای گرامی‌داشت انتشار بازی ویدئویی Bluey طرح جدیدی از ایکس باکس سری ایکس و دسته ایکس باکس را براساس این بازی ساخته‌اند.

بازی Bluey براساس انیمیشن و بازی محبوب کودکان استرالیایی ساخته شده است. این بازی برای ایکس باکس، کنسول پلی استیشن، کنسول نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر شد. مایکروسافت برای عرضه‌ی این کنسول و کنترلر سفارشی‌اش یک قرعه‌کشی‌ برنامه‌ریزی کرده است.

برای اینکه بخت برنده‌شدن این نسخه‌ی ویژه‌ی ایکس باکس را داشته باشید، باید صفحه‌ی رسمی ایکس باکس را در X (توییتر سابق) دنبال کنید و هشتگ تبلیغاتی این شرکت را ری‌پست کنید. علاوه‌بر‌این، باید حداقل ۱۸ سال داشته باشید و در کشوری زندگی کنید که ایکس باکس در آن رسماً دردسترس است. مراسم قرعه‌کشی برای مشخص‌شدن برندگان این کنسول بازی ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) برگزار می‌شود.

فراموش نکنید که حساب‌های کاربری خصوصی (Private) در X واجدشرایط نخواهد بود. با نگاهی به این کنسول و دسته‌ی بازی آن، می‌توانیم شخصیت اصلی بازی و طرح نمادین رنگ آبی روشن را ببینیم.

دسته‌ی بازی این کنسول نیز طراحی مشابه با رنگ‌های آبی روشن و تیره دارد که به جذابیت آن می‌افزاید. اخیراً مایکروسافت طرح ویژه‌ی دیگری از کنسول ایکس باکس سری ایکس با نام ویلی وانکا و یک دسته‌ی ایکس باکس ساخته‌شده از شکلات خوراکی را عرضه کرده بود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)