کامل‌ترین گوشی دنیا اواخر دی رونمایی می‌شود

کامل‌ترین گوشی دنیا اواخر دی رونمایی می‌شود

ایسوس اخیراً تیزرهای مختلفی از گوشی‌های هوشمند سری راگ فون ۸ را منتشر کرده است. راگ فون ۸ دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود که احتمالاً با راهکار پیشرفته‌ی دفع حرارت ایسوس همراه می‌شود تا بهترین عملکرد ممکن را در بازی ارائه دهد.

ایسوس در ویبو تایید کرده است که راگ فون ۸ در تاریخ ۱۶ ژانویه (۲۶ دی) در چین رونمایی خواهد شد. این اعلامیه جزئیات جدیدی را در مورد این گوشی ایسوس فاش نمی‌کند.

ایسوس هیچ اطلاعات دیگری به‌جز طراحی جزئی از پنل پشتی گوشی را به‌نمایش نگذاشته است. کاربران اینترنتی با افزایش روشنایی تیزر، یک جزیره‌ی دوربین بازطراحی‌شده را تشخیص دادند.

گوشی ایسوس راگ فون ۸ دارای جزیره‌ی دوربین مربعی‌شکل است که در لبه‌ی سمت راست یک برش دارد و از نظر فنی آن را به یک پنج‌ضلعی تبدیل می‌کند. روی آن سه ماژول دوربین به همراه فلاش LED را می‌بینیم. از آنجا که هیچ نورپردازی پر زرق و برقی وجود ندارد، می‌توان حدس زد که این گوشی مدل پایه‌ی گوشی ایسوس راگ فون ۸ باشد. با وجود این قطعاً محصول جدید ایسوس در فهرست بهترین گوشی گیمینگ حضور خواهد داشت.

هر سه مدل این سری یعنی ROG فون ۸، ROG فون ۸ پرو و مدل آلتیمیت در گیک‌بنچ ظاهر شده‌اند و جزئیات جالبی را فاش می‌کنند. لیست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که مدل پایه دارای ۱۶ گیگابایت رم است، در حالی که مدل‌های پرو و آلتیمیت دارای ۲۴ گیگابایت رم هستند.

مدل پایه‌ی گوشی ایسوس راگ فون ۸ با پردازنده‌ی استاندارد اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه می‌شود، در حالی که مدل‌های پرو و آلتیمیت دارای نوع اورکلاک‌شده از پردازنده هستند که حداکثر نرخ کلاک آن افزایش یافته است. قیمت گوشی‌ جدید ایسوس مشخص نیست.

در حالی که تاریخ عرضه‌ی جهانی هنوز تأیید نشده است، ASUS ROG رویدادی را در تاریخ ۸ ژانویه (۱۸ دی)، یک روز قبل از نمایشگاه CES 2024، برگزار خواهد کرد تا از «سری جدید هیجان‌انگیز ROG برای سال ۲۰۲۴» رونمایی کند. حدس زده می‌شود که این برند در رویداد آتی از گوشی ایسوس ROG فون ۸ رونمایی کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)