نسخه کامپیوتر سرویس گیم پس به PC Game Pass تغییر نام داد

نسخه کامپیوتر سرویس گیم پس به PC Game Pass تغییر نام داد
مایکروسافت در مراسم گیم اواردز 2021 اعلام کرد نام نسخه ی کامپیوتر سرویس ایکس باکس گیم پس را به PC Game Pass است.

نسخه کامپیوتر سرویس گیم پس به PC Game Pass تغییر نام داد

مراسم The Game Awards 2021 در کنار میزبانی از بازی های جدید و ارائه ی ویدئوی گیم پلی شماری از بازی ها، شاهد اتفاق ویژه ای بود؛ براساس آنچه Neowin می نویسد، مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرده است نام نسخه ی کامپیوتر سرویس اشتراکی گیم پس را از Xbox Game Pass for PC به PC Game Pass تغییر می دهد.

تغییر نام سرویس بازی مایکروسافت در نگاه اول ساده به نظر می رسد، اما شرکت ردموندی به مناسبت این اتفاق ویدئوی سه دقیقه ای نیز تهیه کرده است.

به گزارش زومجی، مایکروسافت این روزها با جدیت در تلاش است نسخه ی کامپیوتر سرویس محبوب گیم پس را بیش از پیش به کاربران بشناساند و به همین علت تغییر نام سرویس منطقی به نظر می رسد؛ مایکروسافت اکنون بیش از هر زمان دیگری در سرویس گیم پس روی بازی های پلتفرم کامپیوتر متمرکز شده است. 

اقدام جدید مایکروسافت سردرگمی کاربران را نیز کاهش می دهد؛ از این پس با ایکس باکس گیم پس، پی سی گیم پس و ایکس باکس گیم پس آلتیمیت طرف هستیم. 
Sniper Elite 5 و Pigeon Simulator و Trek to Yomi و یک بازی معرفی‌ نشده‌ ی ساخت شرکت Hugecalf Studios بازی‌ هایی هستند که در روز اول آغاز به‌ کار پی سی گیم پس به این سرویس اضافه می‌شوند.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)