رونمایی از جدیدترین حافظه اس اس دی وسترن دیجیتال با نام WD Black SN750

رونمایی از جدیدترین حافظه اس اس دی وسترن دیجیتال با نام WD Black SN750
رونمایی از جدیدترین حافظه اس اس دی وسترن دیجیتال با نام WD Black SN750

شرکت وسترن دیجیتال، یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تجهیزات ذخیره سازی می باشد. این شرکت در جدیدترین اقدام خود، از حافظه اس اس دی وسترن دیجیتال Black SN750 رونمایی کرده است. شرکت وسترن دیجیتال بعد از خرید شرکت سن دیسک ، تمرکز خود را بر روی تولید حافظه اس اس دی قرار داده است.حافظه اس اس دی وسترن دیجیتال مدل Black SN750، یک حافظه اس اس دی از نوع M.2 2280 می باشد.

این محصول دارای رابط PCIe 3.0 X4 NVMe 1.3 می باشد. به همین دلیل سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در این محصول به ۳۴۷۰ مگابایت بر ثانیه در حالت خواندن و ۳۰۰۰ مگابایت بر ثانیه در حالت نوشتن می رسد.

وجود حافظه فلش از نوع ۳D-NAND TLC در این محصول ، باعث شده است تا قیمت تمام شده این محصول پایین تر از دیگر اس اس دی های موجود در بازار باشد.

شرکت وسترن دیجیتال بر روی حافظه اس اس دی WD Black SN750 ، یک هدسینک خنک کننده تعبیه کرده است. این خنک کننده توسط شرکت EKWB طراحی شده است و جلوه خاصی به این محصول داده است. حافظه اس اس دی وسترن دیجیتال Black SN750 ، در ظرفیت های ۲۵۰ گیگابایت ، ۵۰۰ گیگابایت ، ۱ ترابایت و ۲ ترابایت عرضه شده است. با وجود مشخصات SSD WD Black SN750 ، این محصول می تواند یک رقیب سرسخت برای حافظه اس اس دی M.2 سامسونگ باشد.

باید منتظر ماند تا تست و بررسی حافظه اس اس دی وسترن دیجیتال SN750 و مقایسه این محصول با اس اس دی های مطرح بازار منتشر شود و ارزش خرید حافظه اس اس دی وسترن دیجیتال Black SN750 مشخص گردد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.