هارد 15 ترابایت وسترن دیجیتال

هارد 15 ترابایت وسترن دیجیتال
با هارد ۱۵TB وسترن دیجیتال آشنا شوید.

هارد جدید کمپانی وسترن دیجیتال Ultrastar DC HC620 نام گرفته است.

این روزها با پیشرفت تکنولوژی حجم داده ها روز به روز افزایش می یابد و قطعا برای ذخیره ی این حجم از داده ها باید فضای کافی موجود باشد. به هیمن علت برخی از کمپانی های سازنده ی سخت افزارهای دیجیتالی و مربوط کامپیوتر در تلاش هستند تا بتوانند فضای ذخیره سازی بیشتری را برای کاربران دستگاه های دیجیتالی فراهم آورند که داده های خود را در آنجا ذخیره سازی نمایند.

بر اساس اطلاعات انتشار یافته، هارد جدید کمپانی وسترن دیجیتال که Ultrastar DC HC620 نام گرفته است، به منظور برطرف نمودن نیازهای کاربران در زمینه ی خدمات ذخیره ی اطلاعات، استفاده در مراکز تبادل داده و همچنین ضبط تصاویر با کیفیت دوربین های نظارتی ساخته شده است. برای تولید این هارددیسک فوق العاده حجیم از تکنولوژی با نام HelioSeal استفاده شده است که در قالب این فناوری گاز هلیوم به داخل اجزای هارددیسک تزریق می گردد تا از فشار وارد شده به قطعات سخت افزاری و همچنین قطعات مکانیکی کم شده و عمر هارد افزایش پیدا کند.

یکی از مدیران ارشد کمپانی وسترن دیجیتال در این خصوص گفته است:

دنیای کنونی بسیار درهم تنیده بوده و تعداد محصولات مرتبط با اینترنت با شکل گرفتن اینترنت اشیا هر روز بیشتر خواهند شد. از طرفی دیگر هر هفته میلیاردها ساعت ویدئو در فضای مجازی آپلود می گردد که نگهداری از تمامی این ویدئوها مستلزم تولید هارددیسک هایی با ظرفیت بالا می باشد.

ایشان در ادامه ی سخنان خود افزودند:

پیش بینی می گردد که تا ۵ سال بعد میزان تمامی داده های ذخیره شده در دنیا از مرز ۱۰۰ زتابایت می گذرد. هارد دیسک تولیدی این کمپانی دارای ابعاد ۳.۵ اینچی بوده و احتمال دارد در آینده ای نه چندان دور مدل هایی با ظرفیت های بالاتر از این محصول نیز تولید گردد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.