چه مدل هارد اکسترنال وسترن دیجیتال بخریم؟

چه مدل هارد اکسترنال وسترن دیجیتال بخریم؟
چه مدل هارد اکسترنال وسترن دیجیتال بخریم؟

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال ، یکی از بهترین هارد اکسترنال های موجود در بازار می باشد.

شرکت وسترن دیجیتال از قدیمی ترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده تجهیزات ذخیره سازی در جهان می باشد. کیفیت بالای محصولات این شرکت باعث شده است تا هارد اکسترنال وسترن دیجیتال یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت باشد.

اگر قصد خرید هارد اکسترنال وسترن دیجیتال را دارید پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه نمایید.

خرید هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

شرکت وسترن دیجیتال هارد اکسترنال های خود را در دو مدل هارد اکسترنال رومیزی و هارد اکسترنال قابل حمل تولید می کند.

هارد اکسترنال رومیزی (آداپتوری)

هارد اکسترنال رومیزی برای آرشیو اطلاعات استفاده می شود. اگر اطلاعات مهمی دارید و نگران از دست رفتن آن ها هستید ، حتما باید اطلاعات خود را در چند حافظه نگهداری کنید. هارد اکسترنال رومیزی وسترن دیجیتال برای آرشیو کردن اطلاعات و گرفتن نسخه پشتیبان از آن ها استفاده می شود.درون هارد اکسترنال رومیزی ، یک عدد هارد دیسک ۳٫۵ اینچ قرار دارد.این هارد دقیقا همان هارد دیسکی می باشد که درون سیستم های کامپیوتری بکار می رود. هارد اکسترنال رومیزی ، انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق آداپتور دریافت می کند. به همین دلیل استفاده از هارد اکسترنال رومیزی برای افرادی که دائما در حال جابجایی هارد اکسترنال می باشند مناسب نیست.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book

یکی از پرفروش ترین هارد اکسترنال های موجود در بازار ، هارد اکسترنال Western Digital My Book  می باشد. این محصول به عنوان یکی از بهترین هارد اکسترنال های موجود در بازار برای آرشیو فایل های مهم قلمداد می شود. هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مای بوک در ظرفیت های ۳ ترابایت ، ۴ ترابایت ، ۶ ترابایت ، ۸ ترابایت و ۱۰ ترابایت تولید شده است.

از قابلیت های این هارد اکسترنال می توان به نرم افزار اختصاصی وسترن دیجیتال اشاره کرد که توسط آن می توان براحتی اقدام به پشتیبانی از فایل های خود نمود.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Elements Desktop

هارد اکسترنال Western Digital Element Desktop ، یکی دیگر از هاردهای رومیزی تولید شده توسط شرکت وسترن دیجیتال می باشد. این محصول نسبت به هارد اکسترنال مای بوک ارزان تر می باشد. درون هارد اکسترنال وسترن دیجیتال المنت رومیزی ، یک عدد هارد ۳٫۵ اینچی می باشد که انرژی مورد نیاز خود را توسط آداپتور برق تامین می کند. در مقایسه هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مای بوک با هارد اکسترنال المنت رومیزی می توان تنها به قابلیت رمزگذاری و پشتیبان گیری اتوماتیک در هارد اکسترنال مای بوک اشاره کرد.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال المنت دسکتاپ در ظرفیت های ۲ ترابایت ، ۳ ترابایت ، ۴ ترابایت ، ۶ ترابایت ، ۸ ترابایت و ۱۰ ترابایت تولید شده است.

هارد اکسترنال قابل حمل

هارد اکسترنال پرتابل ، یک هارد اکسترنال کوچک و قابل حمل می باشد. این نوع از هارد اکسترنال برای افرادی که دائما در حال جابجایی اطلاعات می باشند، بسیار کارآمد است. درون هارد اکسترنال پرتابل ، یک هارد دیسک ۲٫۵ اینچی (هارد لپ تاپ) قرار گرفته است. هارد اکسترنال پرتابل، انرژی مورد نیاز خود را از طریق رابط USB دریافت می کند. به همین دلیل براحتی می توان هارد اکسترنال پرتابل را به هر دستگاه دیجیتالی که دارای پورت USB باشد متصل کرد.

هارد اکسترنال پرتابل در ظرفیت های متفاوتی تولید شده است و شما می توانید همواره تا ۵ ترابایت اطلاعات را در یک هارد اکسترنال ، همراه خود داشته باشید.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Elements Portable

هارد اکسترنال WD Elements Portable ، ارزان ترین هارد اکسترنال وسترن دیجیتال می باشد. این محصول برای کاربرانی که تنها قصد جابجایی اطلاعات خود را دارند ، طراحی شده است. طراحی ساده و کوچک این هارد ، باعث شده است تا براحتی در کیف و یا حتی جیب افراد قرار گیرد.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال المنت پرتابل در ظرفیت های ۱ ترابایت ، ۲ ترابایت ، ۳ ترابایت و ۴ ترابایت تولید شده است. از مزیت های این محصول می توان به استفاده از رابط USB 3.0 اشاره کرد.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport

هارد اکسترنال Western Digital My Passport ، یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت وسترن دیجیتال می باشد. هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مای پاسپورت ، قابلیت های بیشتری نسبت به هارد اکسترنال المنت پرتابل دارد. به همین دلیل از نظر قیمتی کمی بالاتر می باشد. هارد اکسترنال مای پاسپورت ، دارای قابلیت رمزگذاری بر روی هارد و پشتیبان گیری از اطلاعات بصورت اتوماتیک توسط نرم افزار اختصاصی وسترن دیجیتال می باشد. همچنین این محصول دارای رنگ بندی متنوعی می باشد.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مای پاسپورت در ظرفیت های ۱ ترابایت ، ۲ ترابایت ، ۳ ترابایت و ۴ ترابایت تولید شده است.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport Wireless Pro

هارد اکسترنال Western Digital My Passport Wireless Pro ، یک هارد اکسترنال با قابلیت انتقال اطلاعات بصورت بی سیم می باشد. این محصول با استفاده از باتری قابل شارژ که درون خود دارد همانند یک پاور بانک عمل کرده و علاوه بر اینکه می تواند تا ۱۰ ساعت به جابجایی اطلاعات بپردازد ، از آن می توان برای شارژ کردن موبایل و دوربین و دستگاه های دیجیتال استفاده کرد. هارد اکسترنال بی سیم مای پاسپورت پرو وسترن دیجیتال دارای یک درگاه کارت حافظه SD می باشد که می توانید اطلاعات را درون هارد اکسترنال پشتیبان بگیرید.

هارد اکسترنال وایرلس وسترن دیجیتال در ظرفیت های ۱ ترابایت ، ۲ ترابایت ، ۳ ترابایت و ۴ ترابایت توسط شرکت وسترن دیجیتال عرضه شده است.

انواع هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

شرکت وسترن دیجیتال هارد اکسترنال های متنوعی را در لیست تولیدات خود قرار داده است. اما بدلیل اینکه ممکن است تمامی هارد اکسترنال های تولیدی این شرکت در بازار ایران موجود نباشد ، در این قسمت تنها به مدل و کارایی این محصولات اشاره می کنیم.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Elements SE

این محصول همانند دیگر هارد اکسترنال سری المنت دارای طراحی ساده و شکیل می باشد. هارد اکسترنال وسترن دیجیتال المنت SE از نظر ابعاد کمی کوچکتر از هارد اکسترنال المنت پرتابل می باشد.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport For Mac

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport For Mac ، از محصولات ذخیره سازی اطلاعات قابل حمل می باشد که سازگار با سیستم عامل های مکینتاش می باشد. این محصول همانند هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مای پاسپورت می باشد ، با این تفاوت که از نظر فرمت و پارتیشن بندی هارد ، برای سیستم عامل مک بهینه سازی شده است و دارای فرمت HFS+ می باشد.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport Game Storage Works With PLAYSTATION 4

یکی دیگر از محصولات شرکت وسترن دیجیتال از سری مای پاسپورت ، هارد اکسترنال مای پاسپورت مناسب برای ذخیره سازی بازی های پلی استیشن ۴ می باشد.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Passport X

یکی دیگر از محصولات شرکت وسترن دیجیتال از سری مای پاسپورت ، هارد اکسترنال مای پاسپورت X می باشد. این محصول توسط متخصصان شرکت وسترن دیجیتال ، برای هماهنگی بیشتر با کنسول بازی Xbox شرکت مایکروسافت طراحی و تولید شده است.

حافظه اکسترنال My Cloud وسترن دیجیتال

حافظه شخصی My Cloud وسترن دیجیتال ، یک حافظه ابری شخصی می باشد. این محصول قادر می باشد تا اطلاعات را از طریق امواج وایرلس و به صورت بی سیم انتقال دهد. از مزیت های این محصول ، ارتباط با اینترنت و در دسترس بودن اطلاعات افراد در هر مکانی می باشد.

هارد وسترن دیجیتال My Cloud Home

هارد My Cloud Home ، یک حافظه ابری شخصی می باشد که براحتی امکانات یک سیستم ذخیره سازی NAS را برای شما در خانه فراهم می کند. از امکانات این محصول می توان به قابلیت اتصال مستقیم فلش مموری به آن اشاره کرد و از طریق آن می توان از اطلاعات فلش مموری بر روی حافظه ابری نسخه پشتیبان گرفت.

هارد وسترن دیجیتال My Cloud Mirror

هارد My Cloud Mirror وسترن دیجیتال ، همانند هارد My Cloud Home می باشد که به عنوان سیستم ذخیره سازی ابری قابل استفاده می باشد. این محصول دارای دو سینی هارد برای ذخیره سازی اطلاعات می باشد. از مزایای این محصول می توان به قابلیت Raid در آن اشاره کرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.