شیائومی دیگر از برند Mi استفاده نخواهند کرد

شیائومی دیگر از برند Mi استفاده نخواهند کرد
شیائومی رسما اعلام کرد که از سه ماهه سوم امسال دیگر از برند Mi برای نام گذاری گوشی های هوشمند خود در بازار خارج از چین استفاده نمی کند و این گوشی ها نیز با نام Xiaomi شناخته خواهند شد.

شیائومی دیگر از برند Mi استفاده نخواهند کرد

شیائومی مدت زیادی است که گوشی های جدید خود را در بازارهای جهانی با نام برند Mi به فروش می رساند اما حالا این سنت قرار است تغییر کند. خبر حذف برند Mi از نام گذاری گوشی های شرکت چینی برای اولین بار توسط XDA-Developers اعلام شده بود، اما حالا طبق اعلام وب سایت GSMArena سخن گوی شیائومی رسما اعلام کرده که از این پس شاهد عرضه گوشی ها با نام برند Mi در خارج از چین نخواهیم بود و از سه ماهه سال 2021، این محصولات با همان نام گذاری Xiaomi عرضه می شوند.

در واقع شیائومی روند برندینگ جدید خود را از چندی پیش آغاز کرده و گوشی هوشمند میکس 4 و همچنین سری تبلت پد 5 را با نام گذاری جدید و بدون حضور اسم برند Mi، در رویداد 10 آگوست (19 مرداد) معرفی کرده است. در بیانیه رسمی شیائومی آمده است:

این تغییر، حضور برند ما را در جهان یکپارچه می کند و خلأیی که بین خود برند و محصولات ما به وجود آمده را در ذهن کاربران از بین می برد. احتمالا مدتی طول خواهد کشید تا اثر این تغییر را در مناطق مختلف ببینیم. با معرفی هویت جدید برند، دو سری از محصولات، زیر را در مناطق مختلف ببینیم. با معرفی هویت جدید برند، دو سری از محصولات، زیر مجموعه برند مادر خواهند شد.
محصولات شیائومی اوج تکنولوژی و همچنین یک تجربه درجه یک را برای کاربران به ارمغان می آورند. محصولات ردمی نیز نوآوری های جدید را با قیمت مناسب در اختیار قرار می دهند و هدف آنها بازار جوان تر هاست. این تمایز در لوگوی به روزرسانی شده برندها نیز به چشم می آید؛ هم لوگوی ردمی زیرمجموعه لوگوی برند مادر هستند.

با گذشت زمان، روش نام گذاری سری محصولات ردمی و شیائومی، برای اکوسیستم و محصولات بخش IoT  نیز پیاده سازی خواهند شد.

پیش تر یکی از مدیران شیائومی تایید کرده بود که از این پس، فروشگاه های فیزیکی Mi Store نیز با نام Xiaomi Store شناخته خواهند شد و انتظار می رود که بیانیه رسمی آن، در رویداد 5 سپتامبر این شرکت که احتمالا سری 11T در آن معرفی خواهد شد، اعلام شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)