7 روز ضمانت بازگشت محصول


آرامش خاطر مشتریان از خرید خود از مهمترین اولویت‌های فروشگاه اینترنتی می هارد می‌باشد. در همین راستا فروشگاه اینترنتی می هارد تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا اطلاعات دقیقی از محصولات در سایت قرار داده شود تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید قصد بازگشت و یا تعویض محصول خریداری شده را داشته باشند که در این راستا فروشگاه اینترنتی می هارد ضمانت 7 روزه جهت بازگرداندن محصول را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که محاسبه این بازه به این صورت است: 7 روز از زمان تحویل محصول به مشتری تا اخذ محصول ارجاعی توسط فروشگاه اینترنتی می هارد.

پس چنانچه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت محصول اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.

 بازگشت و یا تعویض محصول چه دلایلی می‌تواند داشته باشد؟

مورد پسند نبودن محصول دریافتی: به هر دلیلی اگر محصول خریداری شده خود را نمی‌پسندید می‌توانید آن را به راحتی بازگشت داده و یا تعویض نمایید.

 - عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی: در صورت داشتن این مشکل با اعلام آن به واحد خدمات پس از فروش (شماره تماس خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی می هارد: 01333233079) جهت بازگشت محصول راهنمایی خواهید شد. نکته: تا 24 ساعت بعد از تحویل باید اطلاع داده شود.

وجود نقص و ایراد در محصول خریداری شده: در صورتی که محصول دریافتی دارای نقص و ایراد باشد با اعلام آن به واحد خدمات پس از فروش (شماره تماس خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی می هارد: 01333233079) جهت بازگشت راهنمایی خواهید شد. نکته: تا 24 ساعت بعد از تحویل باید اطلاع داده شود.

- در نظر داشته باشید که ایراد وارده بعلت استفاده نادرست از محصول جز شرایط ذکر شده نمی باشد.
- در نظر داشته باشید فاکتور ثبت شده شما یک بار قابلیت تعویض دارد، لذا دقت کافی در هنگام خرید تعویضی تان داشته باشید.

 کدام محصول ها قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند؟

تمامی محصول های موجود در فروشگاه اینترنتی می هارد قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند.

 محصول های قابل بازگشت و یا تعویض به هنگام ارسال باید دارای چه شرایطی باشند؟

-  در زمان مرجوع کردن محصول خریداری شده، مطمئن شوید که محصول را در بسته بندی ویژه خود (همان گونه که دریافت کرده اید)، و جعبه خود فروشگاه اینترنتی می هارد قرار داده اید.

 - ایراد ظاهری در محصول بوجود نیامده باشد و در حالت نو باقی مانده باشد.

کلیه موارد فوق باید به تایید کارشناسان در فروشگاه اینترنتی می هارد برسد و در صورت تایید محصول قابلیت بازگشت و یا تعویض را خواهد داشت.

شرایط بازگشت و تعویض محصول هایی که در پروموشن خریداری شده‌اند:

-  در صورتی که محصولی در پروموشن خاصی خریداری شود تنها با حفظ شرایط همان پروموشن قابل بازگشت و یا تعویض می‌باشد.

-  در صورت درخواست عودت وجه باید کل سفارش بصورت کامل بازگردانده شود.

-  در پروموشن‌ها و حراج‌های زمان‌دار در صورت پایان مدت زمان تخفیف محصول خریداری شده، معادل مبلغ پرداختی محاسبه شده و محصول جایگزین به قیمت روز قابل خرید می‌باشد.

-  در صورتی که سفارش شما شامل محصول هدیه باشد، برای بازگشت و یا تعویض، محصول هدیه نیز باید برگردانده شود و در صورت استفاده از آن، مبلغ محصول هدیه از مبلغ کل کسر می‌گردد.

- محصول هایی که از صفحه پیشنهاد شگفت‌انگیز و یا فروش ویژه خریداری می‌شوند، به هیچ عنوان قابلیت بازگشت و یا تعویض ندارند.

 محصول های قابل بازگشت و یا تعویض را چگونه ارسال کنیم؟

مشتریان عزیز در صورتی که قصد بازگشت و یا تعویض محصولی را دارید با خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی می هارد (شماره تماس خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی می هارد: 01333233079) تماس گرفته و آن را اعلام نمایید تا در صورت داشتن شرایط جهت ارسال محصول راهنمایی شوید.

* لطفا از ارسال محصول بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی می هارد خودداری فرمایید.

-  در صورتی که ساکن شهرستان رشت می‌باشید پس از هماهنگی، دریافت محصول با ارسال پیک صورت می‌‌گیرد.

-  مشتریان شهرستان تهران و سایر شهرستان ها بعد از تاییدیه بازگرداندن محصول توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی می هارد، از طریق پست پیشتاز اقدام به ارسال محصول نمایید


توجه: زمان در نظر گرفته شده برای تعویض محصول 7 روز (حتی روزهای تعطیل) است که محاسبه این بازه به این صورت است: 7 روز از زمان تحویل محصول به مشتری تا اخذ محصول ارجاعی توسط فروشگاه اینترنتی می هارد.

پس چنانچه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت محصول اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.

محصول خود را به چه آدرسی ارسال کنیم؟

آدرس : گیلان، رشت، خیابان بیستون، پاساژ بیستون، طبقه اول، واحد 30، کد پستی: 4154784655

شماره تماس های واحد فروش:

۲۰۰۳ ۳۳۲۲ ۰۱۳

۲۰۰۴ ۳۳۲۲ ۰۱۳

شماره موبایل:

۲۲۰۱ ۵۰۱ ۰۹۱۱

شماره تماس واحد خدمات پس از فروش:

۳۰۷۹ ۳۳۲۳ ۰۱۳

 بعد از ارسال محصول چه اتفاقی خواهد افتاد؟

بعد از دریافت محصول توسط فروشگاه اینترنتی می هارد، کارشناسان کنترل کیفیت و سلامت، محصول ارسالی را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن شرایط لازم، پس از بررسی محصول در اولین فرصت با مشتری تماس گرفته و جهت تعویض و یا بازگشت آن، راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند.

 - در صورتی که مشتریان درخواست بازگشت وجه را داشته باشند بعد از بررسی محصول توسط کارشناسان، ظرف حداکثر 24 ساعت مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 - به هیچ عنوان امکان رزرو محصول در پروسه ی تعویض وجود ندارد و محصولات تعویضی به قیمت روز محاسبه خواهند شد.

 - روال تعویض در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد.

توجه: در صورتی که محصول بازگشت داده شده در سفارشی باشد که در آن سفارش هدیه، کوپن تخفیف و ... به مشتری تعلق گرفته باشد مبلغ تخفیف از مبلغ کل کسر گردیده و مابقی مبلغ استرداد می‌گردد.

راه‌های ارتباط با واحد خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی می هارد:

آدرس: گیلان، رشت، خیابان بیستون، پاساژ بیستون، طبقه اول، واحد 30، کد پستی: 4154784655

شماره تماس واحد خدمات پس از فروش: 01333233079

ایمیل ما: info@mihard.ir

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)